H1N1-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Barbamama

Så blev beslutningen taget. Jeg skal stikkes på tirsdag. Jeg var oppe og snakke med min læge og hun syntes helt klart jeg skulle have den når nu jeg har så svær astma. Og så sagde hun at hun syntes det var forfærdeligt at den blev talt så negativt om i medierne, for den var ganske ufarlig og hun var bange for der var nogle i risiko-grupperne der valgte ikke at få den og at der dermed ville dø flere pga mediernes udlægning af sagen. Hun sagde at de vildeste bivirkninger hun havde hørt om var smerte ved indstikstedet, ømhed i kroppen og småfeber, så jeg sagde ja tak til at få den. Så håber jeg bare jeg er frisk til om lørdagen for da skal jeg til koncert med Grand Avenue. Juhuuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Så blev beslutningen taget. Jeg skal stikkes på tirsdag. Jeg var oppe og snakke med min læge og hun syntes helt klart jeg skulle have den når nu jeg har så svær astma. Og så sagde hun at hun syntes det var forfærdeligt at den blev talt så negativt om i medierne, for den var ganske ufarlig og hun var bange for der var nogle i risiko-grupperne der valgte ikke at få den og at der dermed ville dø flere pga mediernes udlægning af sagen. Hun sagde at de vildeste bivirkninger hun havde hørt om var smerte ved indstikstedet, ømhed i kroppen og småfeber, så jeg sagde ja tak til at få den. Så håber jeg bare jeg er frisk til om lørdagen for da skal jeg til koncert med Grand Avenue. Juhuuuu

Kan sætte stort kryds i smerte der hvor man er blevet stukket av siger jeg bare og så lidt hævet

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Kan sætte stort kryds i smerte der hvor man er blevet stukket av siger jeg bare og så lidt hævet

åh nej hi hi. Jeg er skide bange for nåle... Skulle du betale for den?

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

åh nej hi hi. Jeg er skide bange for nåle... Skulle du betale for den?

Gør ikke ondt når du bliver stukket, kom færst om aften, og det var  tirsdag og har stadig ondt, hvis jeg skal strække mig

Nej den er jo gratis og gives jo kun til folk der fejler noget, en der er rask kan ikke få den

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Gør ikke ondt når du bliver stukket, kom færst om aften, og det var  tirsdag og har stadig ondt, hvis jeg skal strække mig

Nej den er jo gratis og gives jo kun til folk der fejler noget, en der er rask kan ikke få den

av av av.... Jeg vidste ikke lige om den kostede noget. Jeg troede sgu da ellers alle måtte få den men at det bare var dem der var i risiko-gruppen der kom først.

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

av av av.... Jeg vidste ikke lige om den kostede noget. Jeg troede sgu da ellers alle måtte få den men at det bare var dem der var i risiko-gruppen der kom først.

Tror ikke raske får den

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Tror ikke raske får den

okay det kan godt være mig der har misforstået det.

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

okay det kan godt være mig der har misforstået det.

Eller mig

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Eller mig

ja he he.... Synes det er skide hyggeligt at snakke med dig

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

ja he he.... Synes det er skide hyggeligt at snakke med dig

Faldt lige hen på sofaen syntes jeg også... Altså at snakke med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.