stemme stemme stemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Hava

Jeg stemmer ræverødt. I København er Enhedslisten de eneste, der vil kæmpe mod nedskæringer på pædagogstillinger i børneinstitutioner. Så jeg stemmer på Rikke Lauritsen, der er i børneudvalget.

Stemmer også Enhedslisten til regionsvalget. Mest fordi jeg ikke går ind for alle de privat hospitaler. Synes vi skal bruge pengene på at gøre de offentlige sygehuse bedre istedet for at drysse penge ud på privathospitalerne.

Så sorry - ingen blåmejse her (har dog tidligere stemt både radikalt, SF og Socialdemokratisk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Miamaja

Jeg er meget liberal og er ikke til alt for meget frihed og rund kreds sang men gode, faste trygge rammer. Det falder ogsaa i min smag. Saa er lidt af et gadekryds. der er baade lidt konservativ, hippie og liberalisme over mig.

Jo, og saa elsker vores familie bosser og lesbiske

Anmeld

12. november 2009

Maise

Tjuhl skriver:

Ved du hvor du sætter din stemme den 17. november? Puha, jeg ved hvilket parti jeg stemmer på, men kandidaterne er jo noget for sig...nu har jeg siddet inde på DR og kigget mine kandidater igennem og har fundet min darling til regionsvalget, nemlig Vibeke Syppli Enrum, men til kommunalvalget bliver det blot Enhedslisten jeg stemmer på, for de to der stiller op siger mig ikke så meget; den ene har ikke skrevet noget på sin profil og den anden varetager udelukkende sine egne interesser, hvilket jeg er grundlæggende imod.

Kunne aldrig drømme om at stemme borgerligt. Ligger så langt fra mine værdier, og så er deres skattepolitik jo helt hen i vejret. Jeg tilslutter mig klart den røde fane som altid, er dog ved at granske nærmere hvem der skal have min stemme.

RØD FRONT

Anmeld

12. november 2009

oo

JUHUUUUU! flere enhedslistere jeg var bange for jeg var den eneste herinde

Anmeld

13. november 2009

Stineve

Jeg er blå....

jeg stemmer dansk folkeparti...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.