stemme stemme stemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Ansemusen

Jeg er ret sikker på at min stemme (som altid) går til SF  Synes de har de mest medmenneskelige holdninger, og jeg er stort set enig i hele deres partiprogram. Højrefløjen får ALDRIG nogen sidne mine stemmer at se, uanset hvor meget jeg så måtte komme til at tjene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

oo

Rosa skriver:

Hm... Trines Røde Kampagne er ellers en af mine yndlings passtime-fornøjelser og jeg trænger til at mærke suset fra en rød fane

Nå... jeg må nøjes med Arbejderens hjemmeside så...

jamen det er skam heller ikke en hjemmeside man skal kimse af Nogle af vores bedste venner arbejder på Arbejderen (som journalist og trykker)

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Her bliver der stemt dansk folkeparti som altid....

Anmeld

12. november 2009

Jordbærpigen

Jep jeg ved hvor jeg skal sætte mit kryds Stemmer med hjertet - til venstre for midten

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

jeg er lige så rød som postmand pers bil!!!  som hjertet og som det blod der suser rundt i årene på os...

Villy - I love you..

Det bliver så en stemme på en Pia her på egnen...

SF - you will always be in my heart and mind   

Anmeld

12. november 2009

oo

hmmm....nu blir jeg NØDT til at sige, at man kan blive rødere end Villy - endda RIGTIG meget rødere

- så Rosa, jeg kunne skismer ikke holde mig længere!

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er I alle sammen rødgardister

Hvor er alle de blåmejser henne? der må da være nogen herinde

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Tjuhl skriver:

hmmm....nu blir jeg NØDT til at sige, at man kan blive rødere end Villy - endda RIGTIG meget rødere

- så Rosa, jeg kunne skismer ikke holde mig længere!

Ja, men Villy holder sig på et godt sted

Anmeld

12. november 2009

oo

ja altså Villy var villig til at stemme for SU forringelserne...det er absolut ikke en rød holdning at have! og heller ikke et godt sted at være, syntes jeg.

Alle må selvfølgelig stemme det de helst vil, jeg går bare ind for lighed for ALLE, og der skal man altså længere ud end SF

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ja altså Villy var villig til at stemme for SU forringelserne...det er absolut ikke en rød holdning at have! og heller ikke et godt sted at være, syntes jeg.

Alle må selvfølgelig stemme det de helst vil, jeg går bare ind for lighed for ALLE, og der skal man altså længere ud end SF

Enig... Men hvad jeg stemmer.... Tjae... Det holder jeg for mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.