sund mad. hjælp til opskrifter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

nanaz

quity skriver:

Jeg har selv prøvet en hel del for at tabe mig, her kan nævnes pulver kure, hvidkålskuren, de danske vægtkonsulenter og gået til diætist. Det har været diætisten der har haft den bedste effekt. Både hvad vægten angår og råd/fif og rådgivning angår.

Her fik jeg at vide at man for det meste kan spise hvad man har lyst til. Det kommer an på mængden og tilberedningen og fedtindholdet.

Laver du frikadeller eller lignende så steg i ovnen så fedtet render væk. Steg på fedt fri pander og tilsæt mange grøntsager.

Laver man for meget om på sine vaner, så tror jeg på at man hurtigere vil køre surt i det.

Jeg har kostplanen fra min diætist, kan skrive den til dig hvis du ønsker det. Du skal bare give besked...

jamen det vil jeg helt sikkert gerne ja syns også det svært disideret og gå på en kur fordi man ikk må så meget og så det ikk sjovt i længden.. selvom det nogel gange hjælper... men vil gerne prøve a se den hvis du vil skrive den til mig.. helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

nanaz

Jane25 skriver:

Det bedste er at stege i olivenolie eller avocadoolie, da disse indeholder mest af det sunde fedt..

jeg har på et tidspunkt været med i vægtvogterne.. og der tæller man point. og så har man en lille bog hvor der står point til alle mulige madvarer og der står faktisk i at sesamolie gav 0 point..

Anmeld

18. november 2009

nanaz

Jane25 skriver:

Prøv at gå ind på www.dr.dk/skrump og se de madplaner deltagerne fra By på skrump fik - måske du kan finde inspiration dér?

Og ja, jeg laver altid madplan til et par dage ad gangen for på den måde at slippe for unødige fristelser og spare lidt penge.

ja for man har mere styr på det så så tror jeg jeg vil begynde at gøre.. har også været der inde og finde en god opskrift.. men den blev nu ikk så vellykket. men var vist min egen skyld.. hehe

Anmeld

18. november 2009

nanaz

tb skriver:

det er os godt at starte med små skridt... så er det til at overskue  det var da en god gåtur... ja, det er rigtig lækkert at røre sig.. det er svært at tage sig sammen, men man har det bare så godt bagefter!! glæder mig til at høre hvordan det går

menli... håber virkelig også det kommer til a gi noget.... syns hvert fald jeg har ændret en del.. men har du nogen forslag til hvordan man lige får motioneret når man ikk kan komme ud a gå? som i det vejr der er idag... motionscenter er der pt ikk lige råd til.. og vil gerne lave når så jeg kan mærke pulsen kommer op..

Anmeld

18. november 2009

tb

nanaz skriver:

menli... håber virkelig også det kommer til a gi noget.... syns hvert fald jeg har ændret en del.. men har du nogen forslag til hvordan man lige får motioneret når man ikk kan komme ud a gå? som i det vejr der er idag... motionscenter er der pt ikk lige råd til.. og vil gerne lave når så jeg kan mærke pulsen kommer op..

øøhhhhh.... wiiiiiiii  ellers har jeg et par dvd'er du må låne.. for ellers skulle i have fat i en brugt motionscykel..

Anmeld

18. november 2009

nanaz

tb skriver:

øøhhhhh.... wiiiiiiii  ellers har jeg et par dvd'er du må låne.. for ellers skulle i have fat i en brugt motionscykel..

ja det rigtig men vores sportsspil til wii virker ikk mere... ikk efter victor har haft den.. det vil jeg rigtig gerne låne.. ja det ku også være en god ide.. ku jeg da lige se på.. tak

Anmeld

15. november 2010

Steph_Laurits

quity skriver:

Jeg har selv prøvet en hel del for at tabe mig, her kan nævnes pulver kure, hvidkålskuren, de danske vægtkonsulenter og gået til diætist. Det har været diætisten der har haft den bedste effekt. Både hvad vægten angår og råd/fif og rådgivning angår.

Her fik jeg at vide at man for det meste kan spise hvad man har lyst til. Det kommer an på mængden og tilberedningen og fedtindholdet.

Laver du frikadeller eller lignende så steg i ovnen så fedtet render væk. Steg på fedt fri pander og tilsæt mange grøntsager.

Laver man for meget om på sine vaner, så tror jeg på at man hurtigere vil køre surt i det.

Jeg har kostplanen fra min diætist, kan skrive den til dig hvis du ønsker det. Du skal bare give besked...

Kunne jeg lokke kostplanen fra din diætist ud af dig hvis du stadig har den??

Anmeld

15. november 2010

quity

StephanieJ skriver:

Kunne jeg lokke kostplanen fra din diætist ud af dig hvis du stadig har den??

Jo det kan du. Det bliver først i morgen aften jeg får den skrevet

Anmeld

16. november 2010

Steph_Laurits

quity skriver:

Jo det kan du. Det bliver først i morgen aften jeg får den skrevet

Det er helt ok :-)

Kan du evt. maile den? Sender dig lige en PB

Anmeld

5. december 2010

mor2011

Er faktisk i gang med at tabe mig og har indtil videre tabt 17,5 kg. Her lidt titler på bøger du med fordel kan låne med gode opskrifter i på hverdagsmad. To af bøgerne giver faktisk kostplan for hele dagen hvis du har energi til at læse bøgerne. Dem kan du snildt låne på biblioteket. Alle fire bøger er forfattet af diætister og de virker skulle jeg hilse og sige.

"Skrump dig glad" af Charlotte Hartvig

"Skrump dig smuk" af Charlotte Hartvig

Vejen til varigt vægttab af Carl J. Brandt og Lisa Bolting

Spis med slankedoktor af Carl J. Brandt og Lisa Bolting

Hvis du får brug for støtte og kontinuerlig råd og vejledning så er det en super god idé, at melde dig ind i slankedoktor.dk - det virker jeg taler af erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.