silikone/saltvald eller løftede bryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Honningblomst

BlyViol skriver:

app.huden kan man heldigvis komme af med - men strækmærker er jo egentlig også ar?

men forstår dig godt - jeg vil i mit tilfælde også hellere have ar end en dårlig nyrefunktion

Ja, appelsinhud, der skal bare trænes...strækmærkerne røg med maveskindet her, så det er dejligt...

Ja, det er klart med dine ar, de er også lidt vigtigere end mine, som jo lidt er luksus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tina2

Har ikke selv fået lavet bryster, men tror jeg vil engang....

Mine er nu ikke så store, men de var helt kanonflotte før..... Nu mangler der fylde foroven, selvom en god pushup gør underværker.... Men de er ikke som før, og jeg savner at have pæne bryster... Ikke at dem jeg har som sådan er grimme eller hænger helt vildt, for det er de ikke....

Vil bare gerne ha en større og flottere barm. Et brystløft vil ikke gøre så meget for mig, da de ikke er så store. Så jeg vil nok gerne ha' silikone i.....

Fik fedtsuget mine lår i 2002- yder og inderlår og hold da op, jeg er glad for det!!!! Fik ikke fjernet vildt meget, faktisk kun en liter, men det gjorde bare så meget for mig.... Så alle pengene værd:-))))

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Har ikke selv fået lavet bryster, men tror jeg vil engang....

Mine er nu ikke så store, men de var helt kanonflotte før..... Nu mangler der fylde foroven, selvom en god pushup gør underværker.... Men de er ikke som før, og jeg savner at have pæne bryster... Ikke at dem jeg har som sådan er grimme eller hænger helt vildt, for det er de ikke....

Vil bare gerne ha en større og flottere barm. Et brystløft vil ikke gøre så meget for mig, da de ikke er så store. Så jeg vil nok gerne ha' silikone i.....

Fik fedtsuget mine lår i 2002- yder og inderlår og hold da op, jeg er glad for det!!!! Fik ikke fjernet vildt meget, faktisk kun en liter, men det gjorde bare så meget for mig.... Så alle pengene værd:-))))

Kan ikke helt huske det, men fik du justeret noget efterfølgende eller?

Jeg skal nemlig have taget lidt mere på mine yderlår og hofter kan jeg se, men godt det ikke er så dyrt anden gang...

Knus..

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Jeg skal nemlig have taget lidt mere på mine yderlår og hofter kan jeg se, men godt det ikke er så dyrt anden gang...

Knus..

Jeg fik rettet en lille "bule" på det ene inderlår, hvor han ikke havde taget helt nok. Fik jeg bare lavet da jeg var til kontrol. Blev bare lokalbedøvet omkring der hvor han tegnede og så ordnede han det på en lille ½ time og jeg fik forbinding på og kunne gå hjem. Så en meget lille rettelse....

Gav ikke noget for det.....

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Knus..

Hvad gav du for det du fik lavet, som du selv skulle betale?? Altså Sygesikringen betalte det meste af din mave, ik?

Men hvad gav du for hofter og lår?

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeg fik rettet en lille "bule" på det ene inderlår, hvor han ikke havde taget helt nok. Fik jeg bare lavet da jeg var til kontrol. Blev bare lokalbedøvet omkring der hvor han tegnede og så ordnede han det på en lille ½ time og jeg fik forbinding på og kunne gå hjem. Så en meget lille rettelse....

Gav ikke noget for det.....

Det bliver det samme med mig...er bare to steder på hver side...men hos anna er det sørme ikke gratis, men skal kun give 2500kr, men vidste det godt, da hun ikke ville tage for meget første gang. Hun tog jo kun 800g og det var fra lår, hofter og talje og mave, så det var meget lidt alle steder, men nok til en kæmpe forskel...

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hvad gav du for det du fik lavet, som du selv skulle betale?? Altså Sygesikringen betalte det meste af din mave, ik?

Men hvad gav du for hofter og lår?

Uha, jeg gav vidst 25.000kr for mave, lår og hofter og talje....billigere end ellers fordi det var sammen med den anden operation...

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Uha, jeg gav vidst 25.000kr for mave, lår og hofter og talje....billigere end ellers fordi det var sammen med den anden operation...

Ja det var da ikke galt med den pris:-)

Jeg skulle ikke give noget for rettelsen, da det jo var en rettelse efter operationen, så var jo et lille område han ikke havde fået suget helt nok i så det var en anelse ujævnt, så derfor rettede han det selvfølgelig gratis.

Og ja, selvom man ikke får taget litervis er det virkelig nok til at gøre en meget stor forskel! Jeg får tit kommentarer for mine slanke lår og lange ben (som jo syner endnu længere fordi lårene er slanke) :-)

Kan stadig stå og kigge på mine lår i spejlet og tænke at det var GODT jeg gjorde det! Er så glad for det:-)

Så gad jeg bare godt ha babserne ordnet på et tidspunkt.... Og hofter, måske, he he.... Tror måske man bliver lidt afhængig fordi man ved hvor stor en forskel det gør:-) MEN der skal jo lige være penge til det også, så nu må vi se:-)

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Ja det var da ikke galt med den pris:-)

Jeg skulle ikke give noget for rettelsen, da det jo var en rettelse efter operationen, så var jo et lille område han ikke havde fået suget helt nok i så det var en anelse ujævnt, så derfor rettede han det selvfølgelig gratis.

Og ja, selvom man ikke får taget litervis er det virkelig nok til at gøre en meget stor forskel! Jeg får tit kommentarer for mine slanke lår og lange ben (som jo syner endnu længere fordi lårene er slanke) :-)

Kan stadig stå og kigge på mine lår i spejlet og tænke at det var GODT jeg gjorde det! Er så glad for det:-)

Så gad jeg bare godt ha babserne ordnet på et tidspunkt.... Og hofter, måske, he he.... Tror måske man bliver lidt afhængig fordi man ved hvor stor en forskel det gør:-) MEN der skal jo lige være penge til det også, så nu må vi se:-)

Ja, mine små stolper syner oogså længere nu, eller knap så korte.

Men du har ret, der er altid lige noget som man lige kunne få rettet...jeg er gået igang med intensiv træning af lår, mave og arme, så jeg håber snart det kan ses... Men tænker også det er svært at acceptere hvis noget har været pænt og så pludselig er helt skidt...som mine bryster, de var store førhen, men smukke alligevel...pludselig var det bare slut og hvorfor finde sig i det?

Synes heller ikke det var så dyrt...Hvornår vil du have lavet dine bryster?

Knus..

Anmeld

12. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Ja, mine små stolper syner oogså længere nu, eller knap så korte.

Men du har ret, der er altid lige noget som man lige kunne få rettet...jeg er gået igang med intensiv træning af lår, mave og arme, så jeg håber snart det kan ses... Men tænker også det er svært at acceptere hvis noget har været pænt og så pludselig er helt skidt...som mine bryster, de var store førhen, men smukke alligevel...pludselig var det bare slut og hvorfor finde sig i det?

Synes heller ikke det var så dyrt...Hvornår vil du have lavet dine bryster?

Knus..

Tja, vi kunne jo godt tænke os en bebs mere på et tidspunkt, men lige nu bygger vi om, og Milas fylder meget, da han er temmelig vild.... Så lige nu kan jeg ikke lige se mig selv med tre børn, vi skal lige være tættere på at være færdige med husbyggeriet:-)

Så først engang efter en evt bebs mere:-) Ville vist være skørt andet.....;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.