silikone/saltvald eller løftede bryster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Vidunderligeunger

Hej Qer

Har nogen af jer fået opereret jeres bryster på en ene eller anden måde - før eller efter i har fået børn??

Har det ændret samlivet og jeres selvværd/selvtillid??

jeg er egentlig rigtig godt tilfrids med mine au natural - men man ved jo aldrig om de måske en dag kommer til at ligne to sokker med en 5'er i bunden

knus Bly Viol 11+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Honningblomst

Jeps...og det har i høj grad ændret min livskvalitet, mit syn på mit ydre og ja, bare givet mig en god portion selvtillid. For mig var der ikke meget sexet eller kvindeligt ved at rende rundt med to flade batterier, som skulle rulles op...øv..

Så her blev det bare til et løft, ville ikke bryde mig om at putte noget i mig, når jeg kan undgå det. At jeg fik lavet bryster og mave er det bedste jeg har gjort for mig og de bedste penge jeg har givet ud.

Knus..

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Jeps...og det har i høj grad ændret min livskvalitet, mit syn på mit ydre og ja, bare givet mig en god portion selvtillid. For mig var der ikke meget sexet eller kvindeligt ved at rende rundt med to flade batterier, som skulle rulles op...øv..

Så her blev det bare til et løft, ville ikke bryde mig om at putte noget i mig, når jeg kan undgå det. At jeg fik lavet bryster og mave er det bedste jeg har gjort for mig og de bedste penge jeg har givet ud.

Knus..

hvor sidder arene henne både på mave og bryster??

Anmeld

12. november 2009

Pia.

Eva skriver:

Knus..

Hopper lige med på denne her... jeg har også "kun" et løft og er klart mere tilfreds med mine smukke  bryster i dag end inden de blev lavet... jeg havde dog svært ved at vende mig til mit nye look, men nu hvor de er "faldet på plads" passer de helt perfekt til min krop og den jeg er... ville heller ikke have det rart med at fylde noget i mine...

Knus Pia, hvis bryster snart fylder 3 år

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

BlyViol skriver:

hvor sidder arene henne både på mave og bryster??

Arret på maven sidder og er som det jeg havde før fra ks og på brystet er det ankerar, da jeg havde de ville hængebabser, så var det måden..

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Arret på maven sidder og er som det jeg havde før fra ks og på brystet er det ankerar, da jeg havde de ville hængebabser, så var det måden..

ja undskyld jeg er på uvidende men er arene så under eller på brysterne??

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

BlyViol skriver:

ja undskyld jeg er på uvidende men er arene så under eller på brysterne??

De går fra brystvorten og lodret ned og så under begge bryster også.

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

Eva skriver:

De går fra brystvorten og lodret ned og så under begge bryster også.

okay, det er da til at leve med...

jeg har selv 5 ar på maven (4 små og et på 13 cm) fra en nyreoperation så ved ik hvor fedt jeg synes det er med for mange flere ar nemlig.

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

BlyViol skriver:

okay, det er da til at leve med...

jeg har selv 5 ar på maven (4 små og et på 13 cm) fra en nyreoperation så ved ik hvor fedt jeg synes det er med for mange flere ar nemlig.

Jeg havde så grimme bryster af selv de værste ar var bedre... så nu har jeg både på mave og bryster, men de ses jo stort set ikke, så dem tænker jeg ikke på.. appelsinhud og strækmærker er værre, synes jeg...

Anmeld

12. november 2009

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Jeg havde så grimme bryster af selv de værste ar var bedre... så nu har jeg både på mave og bryster, men de ses jo stort set ikke, så dem tænker jeg ikke på.. appelsinhud og strækmærker er værre, synes jeg...

app.huden kan man heldigvis komme af med - men strækmærker er jo egentlig også ar?

men forstår dig godt - jeg vil i mit tilfælde også hellere have ar end en dårlig nyrefunktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.