åhh nej influinza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

rebekkachristensen skriver:

jeg ville ikke få vacinationen!

der har været rigtig mange som har aborteret samme dag de har fået den...

den er jo så ny, og der er ikke nogle som kender bivirkningerne på den.. jeg ville ikke selv turde...!

okay... skræmmende, men hvor har du den info fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

millesofie

står i samme sitioation, rigtig øv ! !

jeg synes bare ikke der har været så meget om de bivirkninger som vaccinen giver andet end at man kan få dem op til 5 år efter

og hvad med den lille inden i mavsen jeg er i uge 36, og bliver lidt bekrymret, er det best at blive vaccineret eller er det best at blive syg.. hvilke konsekvenser er der i det hele taget ?

ingen har kunne give mig svar på dette og jeg har end da spurt oppe på sygehuset

men er kommet til den beslutning at hvis den ikke er farligere end en normal influensa ja så er det nok ikke så slemt, barnet er jo levedygtigt

men fuck det er svært

håber du finder ud af hvad der er rigtigt for dig

Mvh

Anmeld

12. november 2009

rebekkachristensen

tjek linket ud,

jeg skal ikk ha vacinationen efter det!

http://organichealthadviser.com/archives/shocking-h1n1-swine-flu-vaccine-miscarriage-stores-from-pregnant-women-tell-your-doctors-that-vaccines-and-pregnancy-do-not-mix

så længe at man ik aner noget om bivirkningerne så tør jeg ikke.. jeg er selv gravid i uge 32+3, og ja... jeg har været i kontakt med smittede hvor lægen gav mig det forebyggende medicin... så ja..

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

rebekkachristensen skriver:

tjek linket ud,

jeg skal ikk ha vacinationen efter det!

http://organichealthadviser.com/archives/shocking-h1n1-swine-flu-vaccine-miscarriage-stores-from-pregnant-women-tell-your-doctors-that-vaccines-and-pregnancy-do-not-mix

så længe at man ik aner noget om bivirkningerne så tør jeg ikke.. jeg er selv gravid i uge 32+3, og ja... jeg har været i kontakt med smittede hvor lægen gav mig det forebyggende medicin... så ja..

Nej nej nej hvor er det skræmmende læsning!! Men... er der ikke noget med at de US har en anden type vaccine end vi har her i Europa? Eller er det bare noget jeg har bildt mig ind?

Anmeld

12. november 2009

rebekkachristensen

det ved jeg så ikke, det ville undre mig hvis de var forskellige men jeg kan ikke udelukke det.. men ja, det er skræmmende, helt sikkert, og så længe der ik er nok information om den så synes jeg det er dumt at rode sig ud i...! det er bare uhyggeligt at så mange har tabt barnet så kort efter at ha fået den...

Anmeld

12. november 2009

Tdittmann

Har lige i dag været ved lægen og spurgt til vacc. og han frarådede mig at tage i mod den, for som han sagde reaktionerne ved vaccinen var meget voldsommere end hvad man først troede - og det mente han ikke ville være godt for en gravid.

Ydermere sagde han også at så længe bivirkningerne ikke er kendte i forhold til fosteret så ville han fraråde vaccinen så jeg tager ikke i mod vaccinationen.

Anmeld

12. november 2009

Lærke90

Jeg ville hellere ikke få vac. hvis jeg var dig. Er også selv nået til 36 uge i min graviditet og har valgt ikke at få den i tilfælde af at jeg bliver smittet her til sidst..

Jeg tør ikke rigtig tage den vac.

Anmeld

12. november 2009

Lise

Jeg ville faktisk lidt håbe på at blive smittet, så der kunne være antistoffer dannet til når det lille væsen skal ud og se dagens lys... så ville det da være overstået

Min kæreste har haft alle influenzasymptomer de sidste par dage, men det var ret mildt, og nu er det vist overstået igen... men vores søn og jeg har ikke været ramt.

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

står i samme sitioation, rigtig øv ! !

jeg synes bare ikke der har været så meget om de bivirkninger som vaccinen giver andet end at man kan få dem op til 5 år efter

og hvad med den lille inden i mavsen jeg er i uge 36, og bliver lidt bekrymret, er det best at blive vaccineret eller er det best at blive syg.. hvilke konsekvenser er der i det hele taget ?

ingen har kunne give mig svar på dette og jeg har end da spurt oppe på sygehuset

men er kommet til den beslutning at hvis den ikke er farligere end en normal influensa ja så er det nok ikke så slemt, barnet er jo levedygtigt

men fuck det er svært

håber du finder ud af hvad der er rigtigt for dig

Mvh

Jeg ved ikke hvad risikoen er ved vaccinen, tør derfor ikke selv tage den! Men jeg ved at risikoen ved influenza er meget lille for barnet, også ved H1N1, så jeg synes ikke man skal gøre det hvis man er det mindste i tvivl. Det som kan give misdannelser hos barnet ved influenza, er den høje kropstemperatur man får, men det er yderst sjældent at det sker!

Og som min kære farmand siger, det er nok også ret meget blæst op! Man skal huske på, at der sidder en masse forskere der får bevillinger mm. til at forske derudaf og de store medicinalfirmaer tjener kassen på alle de vacciner de sælger. Så her tror vi også det er pustet lidt ud af proportioner. Men forsigtighed skadr selvfølgelig ikke, og jeg vil ikke omgås syge mennesker osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.