åhh nej influinza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. november 2009

katjabt

Så er min kæreste blevet syg...!!! jeg er i uge 38 og har lige snakket med lægen, er nemlig bange for selv at blive syg.

Han sagde at jeg skulle ta stilling til om jeg ville vacc. hvad ville i gøre når man er så tæt på fødslen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tulle28

Hmm det er sgu et godt spørgsmål... Man siger jo at der går omkring 2 uger før den virker ikke? Så spørgsmålet er, om ikke din kæreste når at smitte dig.

Anmeld

12. november 2009

Siber

ja jeg kan ikke komme med gode råd, men du skal lige huske på at vac ikke virker før om 3 ugers tid!

Anmeld

12. november 2009

katjabt

ja så er det jo alligevel ikke sikkert det når at virke.... jeg håber da på jeg undgår at blive syg....

meen syns man bliver en smule bekymret nu

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg ville få en recept på tamiflu og tage det. én tablet om dagen i 10 dage

Ville ikke få vaccinen...

håber ikke han smitter dig. og god bedring med ham

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har selv bestilt tid til vaccinen og skal vaccineres i morgen. Jeg kommer til at være ret udsat i december med megen rejsen i tog og fly og desuden har min kæreste skrantet lidty på det sidste, så nu har jeg bestemt mig for at gøre det, selvom jeg er supernervøs ved tanken...

Det er ikke en nem beslutning!

Anmeld

12. november 2009

ivfmarie

Tamiflu virker også forebyggende, så hvis det virkelig er H1N1 din kæreste har, så synes jeg at du skulle kontakte lægen og få en recept.
vACCINEN SKAL HAVE SMÅ 3 UGER TIL AT VIRKE, OG h1n1 HAR EN INKUBATIONSTID PÅ 7 DAGE  (hov, caps..)

God bedring, og jeg håber at du slipper

Anmeld

12. november 2009

lonemus

Har lige læst i en anden debat, at ikke alle der får influenzaen oplever feber - det siger de jo ellers hele tiden, at man SKAL have feber.

Men i USA viser undersøgelserne, at ikke alle oplever det.

Jeg kan ikke få lov at indsætte link, men prøv at søge på google..her popper de op!

Vildt forvirrende!!!

Anmeld

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

altså, jeg ville sige, selvfølgelig er det ikke sjovt at være syg, men hold øje med hvordan du har det.... hvis du ikke føler dig mere end almindeligt syg/influenza syg... ville jeg ikke gøre mere ved sagen... bliver det slemt så ring til lægen

Anmeld

12. november 2009

rebekkachristensen

jeg ville ikke få vacinationen!

der har været rigtig mange som har aborteret samme dag de har fået den...

den er jo så ny, og der er ikke nogle som kender bivirkningerne på den.. jeg ville ikke selv turde...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.