Om de anonyme indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Som jeg s´krev så er det slet ikke alle anonyme der skal ta den til sig....

Nu er der stor forskel på hva emnet omhandler.... Lige den med alkohold problemet kan jeg på sin vis godt forstå fortæller om det anonymt... Men der findes mange andre hvor jeg tænker hvorfor dog oprette det ano....

Men sådan er det jo, vi vælger jo alle ud fra hvor vores grænser er...jeg har flere gange været anonym og mange af de indlæg der skrives, der kan jeg da også undrer mig over hvorfor de ikke er anonyme.. men jeg synes det er skønt at vi er så forskellige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tulle28

malou skriver:

Det er bare af ren nysgerrighed.... kan du give et eksempel om nogle tråde/emner der ikke hører til på baby.dk?

knus malou

Ja - jeg synes f.eks. ikke at tråden vedr. et alkoholproblem hører til her - til det findes der andre forum som måske er mere passende.

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tulle28 skriver:

Ja - jeg synes f.eks. ikke at tråden vedr. et alkoholproblem hører til her - til det findes der andre forum som måske er mere passende.

Ej, mener du det....hvor trist. Jeg synes da netop sådanne indlæg skal smides herinde, hvor vi alle eller de fleste af os er mødre og hvor stemningen er rar og intim, det meste af tiden.

Alle indlæg som omhandler alle mødres liv, er da mere end relevante...de eneste indlæg jeg syntes har været trælse, har været alle reklamineindlæggene og ja, så er det heller ikke rart når det virker som om indlæg skrives bevidst for at genere en anden bruger. Men det her forum er jo omhandlende mødre og fædres liv...på godt og ondt, i medgang og modgang

Knus Eva..

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

Eva skriver:

Ej, mener du det....hvor trist. Jeg synes da netop sådanne indlæg skal smides herinde, hvor vi alle eller de fleste af os er mødre og hvor stemningen er rar og intim, det meste af tiden.

Alle indlæg som omhandler alle mødres liv, er da mere end relevante...de eneste indlæg jeg syntes har været trælse, har været alle reklamineindlæggene og ja, så er det heller ikke rart når det virker som om indlæg skrives bevidst for at genere en anden bruger. Men det her forum er jo omhandlende mødre og fædres liv...på godt og ondt, i medgang og modgang

Knus Eva..

JO - altså forstå mig ret, der i "Ordet er frit" er ordet jo frit, og der kan man jo sige at alle emner passer. Men det er da et ret alvorligt problem, og der er Baby.dk måske bare ikke nødvendigvis det rette forum? Der er andre forum oprettet til lige netop dette emne, hvor man måske kan få noget bedre rådgivning og støtte fra ligesindede.

Knus Tulle - som desværre selv har alkoholisme tæt inde på livet

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Tulle28 skriver:

ej hvor trist. Syntes det er sejt hun har skrevet det her

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tulle28 skriver:

JO - altså forstå mig ret, der i "Ordet er frit" er ordet jo frit, og der kan man jo sige at alle emner passer. Men det er da et ret alvorligt problem, og der er Baby.dk måske bare ikke nødvendigvis det rette forum? Der er andre forum oprettet til lige netop dette emne, hvor man måske kan få noget bedre rådgivning og støtte fra ligesindede.

Knus Tulle - som desværre selv har alkoholisme tæt inde på livet

Jo, men hun har jo netop søgt hjælp og får den andre steder fra...som jeg ser det og opfatter indlægget, så har hun brug for at komme af med det og høre fra andre som måske ikke lige er inde i aa eller på anden måde er inde i det...men bare os mødre som hun jo har et forhold til, på en eller anden måde.

Knus..

Anmeld

12. november 2009

malou

Tulle28 skriver:

Jeg synes der skal være plads til ALT herinde....- jeg ved at grunden til jeg er blevet så glad for at være herinde er da at der bliver snakket om alt muligt andet end lige vores børn....- det er da super hyggeligt at det hele ikke går op i lortebleer og gylp..

knus malou

Anmeld

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tulle28 skriver:

sådan er vi jo forskellige, jeg har da også nogen emner jeg ikke synes hører til her, men der skal være plads til alle...

og det er da fair nok hvos folk er anonyme.... de gange jeg har spurgt til det så er det fordi jeg inderligt undrer mig, og på ingen måde for at håne eller andet...

Anmeld

12. november 2009

BK

Tulle28 skriver:

Synes det er lidt synd og skam at du har den holdning... Men det er der jo så ikke rigtigt noget at gøre ved...

Personligt vil jeg faktisk hellere læse om en der har erkendt at hun har et problem med alkohol, end om en der er ved at gå i koma over at dildo'en er død, eller andre sex relateret emner...

Anmeld

12. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Klock skriver:

Synes det er lidt synd og skam at du har den holdning... Men det er der jo så ikke rigtigt noget at gøre ved...

Personligt vil jeg faktisk hellere læse om en der har erkendt at hun har et problem med alkohol, end om en der er ved at gå i koma over at dildo'en er død, eller andre sex relateret emner...

HELT KLART!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.