Om de anonyme indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2009

LouiseNielsen

Håber ikke ALLE anonyme profiler tager det her personligt og føler sig stødt....

Jeg syntes der bliver oprettet rigtig mange anonyme tråde, og mange af dem indeholder meget negative ting fra folks liv... Eller andre "underlige" ting....

Må ærligt indrømme jeg ofte tænker om det er fis fra en der bare har for meget tid, eller fra en der trænger til opmærksonhed?

Er jeg den eneste der tænker sådan?

Kram Louise 18+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tulle28

Jeg må indrømme, at jeg nu godt kan forstå at så mange vælger at være anonyme, hvis de har et spørgsmål/holdning til et sensibelt emne. Synes rigtig tit at mange overfortolker det folk skriver herinde og angriber frem for bare at svare på trådens emne.

Men når det så er sagt - så synes jeg også at der ind imellem oprettes tråde som ikke hører hjemme på et babyforum!

Knus Tulle

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Nok ikke det rigtige indlæg at oprette efter at der er en der har oprettet med at have indset at have et problem med alkohol, så fortryder personen i hvert fald nok ikke at hun er anonym.

hvis det var for opmærksomheden, tror du så ikke at personen vil skrive uden at være anonym, for det vil give langt mere opmærksomhed end hvis man er anonym, i hvert fald efter min mening.

Jeg har da nrugt det et par gange hvis jeg har villet ud med noget personligt omkring noget der går alt for tæt til jeg vil have navn på, og har kun haft positivt ved det.

Og tror ikke man skal tænke sådan, og uden at være hård i munden, men tror dette indlæg vil kunne såre et par stykker eller 2

Anmeld

12. november 2009

Diana...

Ha ha jeg troet at det var ovre nåå jeg vist for lidt på baby efter hånden. 

Kram Diana 

Anmeld

12. november 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Nok ikke det rigtige indlæg at oprette efter at der er en der har oprettet med at have indset at have et problem med alkohol, så fortryder personen i hvert fald nok ikke at hun er anonym.

hvis det var for opmærksomheden, tror du så ikke at personen vil skrive uden at være anonym, for det vil give langt mere opmærksomhed end hvis man er anonym, i hvert fald efter min mening.

Jeg har da nrugt det et par gange hvis jeg har villet ud med noget personligt omkring noget der går alt for tæt til jeg vil have navn på, og har kun haft positivt ved det.

Og tror ikke man skal tænke sådan, og uden at være hård i munden, men tror dette indlæg vil kunne såre et par stykker eller 2

Som hun skriver så er det ikke ALLE ano. 

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

DianaMoar skriver:

Som hun skriver så er det ikke ALLE ano. 

Hmm, skrev jeg vidst heller ikke selv at det var.

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg synes nu det er lige meget om folk er anno eller ej... hvis man er imod alle de anonyme indlæg kan man jo vælge dem fra og ikke svare på dem. Jeg tænker ikke så meget over det og er egentlig også ligeglad....- folk kan være ligeså meget anno som de vil...

knus malou

Anmeld

12. november 2009

malou

Tulle28 skriver:

Jeg må indrømme, at jeg nu godt kan forstå at så mange vælger at være anonyme, hvis de har et spørgsmål/holdning til et sensibelt emne. Synes rigtig tit at mange overfortolker det folk skriver herinde og angriber frem for bare at svare på trådens emne.

Men når det så er sagt - så synes jeg også at der ind imellem oprettes tråde som ikke hører hjemme på et babyforum!

Knus Tulle

Det er bare af ren nysgerrighed.... kan du give et eksempel om nogle tråde/emner der ikke hører til på baby.dk?

knus malou

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Nej, sådan har jeg aldrig tænkt.

Anmeld

12. november 2009

LouiseNielsen

Som jeg s´krev så er det slet ikke alle anonyme der skal ta den til sig....

Nu er der stor forskel på hva emnet omhandler.... Lige den med alkohold problemet kan jeg på sin vis godt forstå fortæller om det anonymt... Men der findes mange andre hvor jeg tænker hvorfor dog oprette det ano....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.