Kan i hjælpe min hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Miamaja

mariamiss6 skriver:

Stina er min søster, og derfor kender jeg svaret....

De flytter ud af et lejet hus, hvor der ikke er plads til dem mere. og ind i et andet hus, hvor de kan blive lige så længe de vil.
De har barn nummer 4 på vej, og har fået mange jern i ilden. De sælger ikke hunden fordi de har lyst, men af nød, og fordi det er til hundens eget bedste at være et sted hvor der er bedre tid til den.
Det er en rigtig sød og rar hund, derfor afliver de den ikke bare, for de holder af den og ønsker sig et godt og blivende hjem til den....

Du kan jo tage den hvis du vil.....

det er i øvrigt ikke en boxer, men en american staffordshire terrier (også kaldet amstaff)

Nej, vi kan desvaerre ikke tage imod hunden, da vi har hund i forvejen og han vil ikke dele os med andre dyr. desuden vil vi kun tage imod en voksen hund som er temperament testet, nu vi har guldklump i huset og naboer med hunde.

Og saa haaber jeg iovrigt inderligt, at baade du og din soster saetter jer helt ind i at finde et hjem, der ikke senere faar for mange jern i ilden, har lang varig boligforhold, kender racen og ved hvad den kraever (ja, rent faktisk interviewer folk om hvorfor,hvordan, tid, boligforhold og fremtidsplaner m.m), saa dens naeste hjem er et blivende og trygt hjem. Og at I ikke bare siger 'ta' den hvis du vil ha' den' til hvem der maatte melde sig, for det ville vaere ganske frygtelig hvis hunden skulle skifte hjem igen paa et senere tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

mariamiss6

Miamaja skriver:

Nej, vi kan desvaerre ikke tage imod hunden, da vi har hund i forvejen og han vil ikke dele os med andre dyr. desuden vil vi kun tage imod en voksen hund som er temperament testet, nu vi har guldklump i huset og naboer med hunde.

Og saa haaber jeg iovrigt inderligt, at baade du og din soster saetter jer helt ind i at finde et hjem, der ikke senere faar for mange jern i ilden, har lang varig boligforhold, kender racen og ved hvad den kraever (ja, rent faktisk interviewer folk om hvorfor,hvordan, tid, boligforhold og fremtidsplaner m.m), saa dens naeste hjem er et blivende og trygt hjem. Og at I ikke bare siger 'ta' den hvis du vil ha' den' til hvem der maatte melde sig, for det ville vaere ganske frygtelig hvis hunden skulle skifte hjem igen paa et senere tidspunkt.

Hvor dumme tror du egentlig vi er?????

selvfølgelig tjekker de da kommende ejere, ellers sætter man jo ikke hunden med en pris på 2000.....

hvis man barvil eden hund uanset hvem der så skulle tage imod den, så sættr man den som bortgives....

Anmeld

12. november 2009

Miamaja

Hvor dumme tror du egentlig vi er?????

selvfølgelig tjekker de da kommende ejere, ellers sætter man jo ikke hunden med en pris på 2000.....

hvis man barvil eden hund uanset hvem der så skulle tage imod den, så sættr man den som bortgives....

Det ved jeg ikke og det har jeg heller ikke sagt. Du har selv skrevet ' du kan jo tage den hvis du vil have den' til mig, uden at have spurgt ind til mine forhold, baggrund, familie og der er paa ingen maade givet udtryk for det, i dette indlaeg overhovedet. Det er netop derfor jeg naevner det.

Anmeld

12. november 2009

mariamiss6

Miamaja skriver:

Det ved jeg ikke og det har jeg heller ikke sagt. Du har selv skrevet ' du kan jo tage den hvis du vil have den' til mig, uden at have spurgt ind til mine forhold, baggrund, familie og der er paa ingen maade givet udtryk for det, i dette indlaeg overhovedet. Det er netop derfor jeg naevner det.

Det var en joke skrevet lidt i provokation, fordi du starter sådan en debat i en tråd, hvor nogen på en pæn måde forsøger at finde nyt hjem til deres hund

jeg synes debatten er fin, for i virkeligheden er jeg enig med dig, jeg synes bare man burde oprette en ny tråd om emnet, for sig selv, og ikke i en tråd som denne.... Da stinas intentioner er helt fine, og jeg synes du insinuerer noget om hvordan og under hvilke vilkår de har anskaffet sig hunden.

Anmeld

12. november 2009

mariamiss6

Miamaja skriver:

Jeg er jo udemærket klar over du bor i USA og har temmeligt svært ved at tage hunden til dig.

Anmeld

12. november 2009

Joan ( Smallie )

Vil bare lige sige at du gør det eneste ansvarlig for jeres hund og du skal ikke lade dig gå på af hvad en anden skriver.

Det er jo i bund og grund lige som at aboptere et barn ikke?

Og så vil jeg sige kæft en lækker hund og hvis jeg ikke havde en ville jeg købe ham lige på stedet. Men jeg har ikke overskud til en mere.

Held og lykke med det hele og jeg er ked af at høre i må af med ham.

Joan

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Hvis vi havde penge og plads var han hentet med det samme, total dejlig hund. Elsker den race vildt

Anmeld

12. november 2009

malou

Miamaja skriver:

Hvor er den sod den ligner meget en boxer synes jeg

Søde Maja... en BOXER??? Synes du virkelig? det må væe nogle sjove boxere i har i staterne? lol

knus malou

Anmeld

12. november 2009

malou

Ja han er skøn... men jeg tror jeg har hunde nok i den race en dag flytter jeg sgu på en gård og laver en kennel... de er SKØNNE

knus malou og held og lykke med at finde ham et nyt hjem

Anmeld

12. november 2009

Diana...

malou skriver:

Ja han er skøn... men jeg tror jeg har hunde nok i den race en dag flytter jeg sgu på en gård og laver en kennel... de er SKØNNE

knus malou og held og lykke med at finde ham et nyt hjem

Undskyld et sidespring skøn hund har desvære bare ikke plads til den.

Men MALOU F... hvor er det et godt profil billed du er jo bare SUPER smuk.

Endnu engang undskyld sidespring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.