mariamiss6 skriver:
Stina er min søster, og derfor kender jeg svaret....
De flytter ud af et lejet hus, hvor der ikke er plads til dem mere. og ind i et andet hus, hvor de kan blive lige så længe de vil.
De har barn nummer 4 på vej, og har fået mange jern i ilden. De sælger ikke hunden fordi de har lyst, men af nød, og fordi det er til hundens eget bedste at være et sted hvor der er bedre tid til den.
Det er en rigtig sød og rar hund, derfor afliver de den ikke bare, for de holder af den og ønsker sig et godt og blivende hjem til den....
Du kan jo tage den hvis du vil.....
det er i øvrigt ikke en boxer, men en american staffordshire terrier (også kaldet amstaff)
Nej, vi kan desvaerre ikke tage imod hunden, da vi har hund i forvejen og han vil ikke dele os med andre dyr. desuden vil vi kun tage imod en voksen hund som er temperament testet, nu vi har guldklump i huset og naboer med hunde.
Og saa haaber jeg iovrigt inderligt, at baade du og din soster saetter jer helt ind i at finde et hjem, der ikke senere faar for mange jern i ilden, har lang varig boligforhold, kender racen og ved hvad den kraever (ja, rent faktisk interviewer folk om hvorfor,hvordan, tid, boligforhold og fremtidsplaner m.m), saa dens naeste hjem er et blivende og trygt hjem. Og at I ikke bare siger 'ta' den hvis du vil ha' den' til hvem der maatte melde sig, for det ville vaere ganske frygtelig hvis hunden skulle skifte hjem igen paa et senere tidspunkt.
Anmeld