Miamaja skriver:
Jamen, hvorfor vil man flytte et sted hen i mange aar der ikke tillader dyr, hvis man har hund i forvejen? Ville man mom flytte et sted hen, hvor born ikke var tilladt fordi man bare gerne ville bo der? Ja, det undrer mig.
Og det undrer mig ogsaa virkelig meget at folk anskaffer sig kaeledyr UDEN at saette sig ind i, hvad racen kraever af opmaerksomhed, opdragelse og motionsbehov og penge. Det er da utroligt uansvarligt. Jeg gik ud fra det er noget man undersoger inden man anskaffer sig et dyr. Det er nu engang levende vaesener man har med at gore og ikke ting, som man bare kober og smider vaek som man lyster.
Nu skriver traadstarter intet om, at det er ovenstaaende der er tilfaeldet og jeg kommenterer kun ud fra dit svar
Stina er min søster, og derfor kender jeg svaret....
De flytter ud af et lejet hus, hvor der ikke er plads til dem mere. og ind i et andet hus, hvor de kan blive lige så længe de vil.
De har barn nummer 4 på vej, og har fået mange jern i ilden. De sælger ikke hunden fordi de har lyst, men af nød, og fordi det er til hundens eget bedste at være et sted hvor der er bedre tid til den.
Det er en rigtig sød og rar hund, derfor afliver de den ikke bare, for de holder af den og ønsker sig et godt og blivende hjem til den....
Du kan jo tage den hvis du vil.....
det er i øvrigt ikke en boxer, men en american staffordshire terrier (også kaldet amstaff)
Anmeld