efterårsafstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Sommeren har jeg slet ikke brudt mig om, kan slet ikke holde varmen ud... Vinteren er lige kold nok.. Efteråret er jeg total vild med..

hvordan kan du være vild med regnvejr, søde?

Elsker efteråret når det er smukt med farverne på træer og buske. Men når det er som nu - vådt og gråt - så er det godt nok ikke spændende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

qp

Eva skriver:

Ej...vildt, jeg har det præcis på samme måde...jeg er inde i de varme perioder og er mere bleg om sommeren end forår og efterår. Føler hverken jeg kan tænke eller andet når det er varmt...

Men dejligt jeg ikke er den eneste der ikke lige fungerer bedst i varmen.. Min kære moder er også en af dem...så vi er da i hvert fald tre..

Knus..

Min mor har det også sådan, så vi er da 4 indtil videre ....

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hvordan kan du være vild med regnvejr, søde?

Elsker efteråret når det er smukt med farverne på træer og buske. Men når det er som nu - vådt og gråt - så er det godt nok ikke spændende!!

Hehe.. Er sær på det punkt... Elsker og gå ture når regnen siler ned af en...

Synes det er så hyggeligt.. Rigtig hyggeligt at sidde i sofaen se og høre regnen... tændte stearinlys, noget varmt at drikke...

Anmeld

11. november 2009

qp

MoarJ skriver:

Sommeren har jeg slet ikke brudt mig om, kan slet ikke holde varmen ud... Vinteren er lige kold nok.. Efteråret er jeg total vild med..

Har det på samme måde som dig!

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Min mor har det også sådan, så vi er da 4 indtil videre ....

Ej...fire...vi må lave en facebook-gruppe..

Anmeld

11. november 2009

qp

Eva skriver:

MoarJ er også med... så nu er vi 5  hehe......

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Eva skriver:

Anmeld

11. november 2009

Ox.

MoarJ skriver:

Hehe.. Er sær på det punkt... Elsker og gå ture når regnen siler ned af en...

Synes det er så hyggeligt.. Rigtig hyggeligt at sidde i sofaen se og høre regnen... tændte stearinlys, noget varmt at drikke...

Er helt enig med dig søde!

Men de dage hvor det bare er skide koldt, og alle bladene næsten er faldet af træerner, og det ser ud til kl har været 20:00 hele dagen, dem kan jeg ikke lide ...

Anmeld

11. november 2009

oo

Eva skriver:

Jeg synes efteråret er den absolut smukkeste årstid, og lige derefter kommer foråret...men alt i alt så elsker jeg de her skiftende årstider, synes det er fantastisk så stor en forskel der kan være..

Knus Eva..som hellere ville afskaffe dage over 20 grader...hader den varme..

jeg er sååååå enig! jeg elsker efteråret med regn og rusk OG smukke smukke farver og solskin der blænder jeg kunne slet ikke tænke mig at bo i et land der ikke havde skiftende årstider i samme grad som vi har her, jeg syntes det er fantastisk at følge årets gang og jeg er især blevet glad for vinter efter jeg er flyttet i skoven

Anmeld

11. november 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

jeg er sååååå enig! jeg elsker efteråret med regn og rusk OG smukke smukke farver og solskin der blænder jeg kunne slet ikke tænke mig at bo i et land der ikke havde skiftende årstider i samme grad som vi har her, jeg syntes det er fantastisk at følge årets gang og jeg er især blevet glad for vinter efter jeg er flyttet i skoven

JEP JEP, helt enig.. Elsker at dufte og se alt det skønne i efteråret.. Duften af det fugtige løv i vores skov... MMMMM skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.