efterårsafstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: skal vi afskaffe det danske efterår? (læs tekst)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

930 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Alle.

Jeg stemmer for (hvis man kunne) at vi afskaffer det danske efterår. Når solen holder op med at skinne på de flotte kulørte blade (hæhæhæ ), synes jeg ligeså godt vi kan gå direkte til vinter og sne og slippe for det her kolde, mørke, våde vejr

Hvad mener I? Er det danske efterår bedre end sne og vinter? eller skal vinteren bare komme an så snart bladene falder af træerne?

I gang med den totalt ligegyldige afstemning

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi er åbenbart ikke så mange med efterårsdepression

Anmeld

11. november 2009

mor_sabina

Caroline86 skriver:

Hej Alle.

Jeg stemmer for (hvis man kunne) at vi afskaffer det danske efterår. Når solen holder op med at skinne på de flotte kulørte blade (hæhæhæ ), synes jeg ligeså godt vi kan gå direkte til vinter og sne og slippe for det her kolde, mørke, våde vejr

Hvad mener I? Er det danske efterår bedre end sne og vinter? eller skal vinteren bare komme an så snart bladene falder af træerne?

I gang med den totalt ligegyldige afstemning

Knus Caroline

Total enig. Når de flotte soldage, hvor man lige skal have en ekstra trøje på, er ovre, så vil jeg have sne Triste, våde, mørke morgner kunne jeg godt undvære

Anmeld

11. november 2009

MissSophie

Jeg ville gerne afskaffe efteråret, men det er mest pga. at edderkopperne søger ind. Jeg HADER eddderkopper, og her om efteråret er de kæmpe store og alle vegne. Det er selvfølgelig også trist vejr, men det ville jeg sagtens kunne overleve, hvis det ikke var for disse mange edderkopper. Så lad os få en masse frost så de kan dø

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Jeg synes efteråret er den absolut smukkeste årstid, og lige derefter kommer foråret...men alt i alt så elsker jeg de her skiftende årstider, synes det er fantastisk så stor en forskel der kan være..

Knus Eva..som hellere ville afskaffe dage over 20 grader...hader den varme..

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

Hvis man skal afskaffe noget - så må det være deprimerende januar - julelysene er pillet ned, postkassen bugner med regninger, økonomien er udhulet af jul og nytårsfestivitas, vejret er lige så kedeligt som november, og der er bare såååååå længe til sommer.

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Kaufie skriver:

Hvis man skal afskaffe noget - så må det være deprimerende januar - julelysene er pillet ned, postkassen bugner med regninger, økonomien er udhulet af jul og nytårsfestivitas, vejret er lige så kedeligt som november, og der er bare såååååå længe til sommer.

Neeeeiiiii.... så er det et nyt år, ny start, frisk efter en lang ferie og så kommer der lige lidt børnepenge..

Anmeld

11. november 2009

qp

Eva skriver:

Knus Eva..som hellere ville afskaffe dage over 20 grader...hader den varme..

Sjældent jeg har mødt andre der har haft det på samme måde som mig med varmen..... får nærmest "sommerdeperation" i sommerårstiden - jeg er ugidelig, intet energi, slet ikke særlig glad og kæmper bare for, at komme igennem dagene. Om aftenen når der er blevet lidt køligere får jeg en masse enegri igen og derved ender det jo som regel med, at jeg kommer sent i seng osv... Ejh hvor jeg bare hader den årstid... Det værste er, at jeg virkelig føler mig udenfor samfundet når det sker, for alle andre er så glade og i godt humør - men næ nej, ikke mig!

Hvis man ser tilbage på de forhold jeg har haft så har jeg som regel mødt dem i efteråret, foråret eller om vinteren... hehe

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Sommeren har jeg slet ikke brudt mig om, kan slet ikke holde varmen ud... Vinteren er lige kold nok.. Efteråret er jeg total vild med..

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Sjældent jeg har mødt andre der har haft det på samme måde som mig med varmen..... får nærmest "sommerdeperation" i sommerårstiden - jeg er ugidelig, intet energi, slet ikke særlig glad og kæmper bare for, at komme igennem dagene. Om aftenen når der er blevet lidt køligere får jeg en masse enegri igen og derved ender det jo som regel med, at jeg kommer sent i seng osv... Ejh hvor jeg bare hader den årstid... Det værste er, at jeg virkelig føler mig udenfor samfundet når det sker, for alle andre er så glade og i godt humør - men næ nej, ikke mig!

Hvis man ser tilbage på de forhold jeg har haft så har jeg som regel mødt dem i efteråret, foråret eller om vinteren... hehe

Ej...vildt, jeg har det præcis på samme måde...jeg er inde i de varme perioder og er mere bleg om sommeren end forår og efterår. Føler hverken jeg kan tænke eller andet når det er varmt...

Men dejligt jeg ikke er den eneste der ikke lige fungerer bedst i varmen.. Min kære moder er også en af dem...så vi er da i hvert fald tre..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.