influenza A simpelthen for meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Lillefe

Ej nu har jeg bare fået nok! nu skal jeg af med det man høre f.. om det alle vejne om den skide svineinfluenza eller hvad den snart hedder.. seriøst der er flere som dør af den alm influenza end de forudser at folk vil dø af denne.. og medierne de pumper det op mere og mere..

Jeg har mange problemer med hoste (fejler ikke noget) om vinteren, da jeg har en sart hals..så jeg hoster i sær når der er kulde og nogen ryger. jeg sværger alle steder jeg går selvom jeg holder mig for munden så løber folk væk fra mig.. ej det er simpelthen for langt ude.. jeg havde faktisk en dame som direkte sagde til mig "ja bare du ikke har den der influenza"  

Ja undskyld det sure opstød men er bare SÅ træt af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Vingummien

Ja tak, syntes jeg også det er. Fik vaccination idag da jeghar meget dårlig lunger, så nu gider jeg heller ikke det mere, nu er jeg vaccineret så må jeg blive syg eller ej

Anmeld

11. november 2009

LotteN

så sspørger jeg så dumt, men hvad er symptomerne på den influenza?

Jeg synes ellers lige der var kommet stilstand, men nu er det blusset helt op igen...!

Anmeld

11. november 2009

Tut

Jeg synes også at det er ALT for meget nu.

Medierne pisker en stemning op som var det en pest-epedimi der var over os.

I nyhederne igår hvor de interwievede direktøren for SSI, sagde han også at den på ingen måde er farligere end en alm. influenza for alm. sunde danskere.

Nu er jeg højgravid og alle spørger også hele tiden "ih skal du ikke vaccineres", og "tænk hvis Noah får det i vuggestuen og han smitter dig" - Ja, OG????? - er efterhånden træt af at høre om det.

Altså, jeg lugter ikke af bacon, så jeg har sgu ikke fået svineinfluenza

Mette

Anmeld

11. november 2009

Valle81

ENIG:0)

Jeg har valgt at sige bla bla bla og sætte to fingre i ørerne når folk begynder at snakke.

Zapper væk fra tv, når der kommer om det.

Diger ikke høre mere, kan ikke tage det seriøst. Det er en influenza og ikke pest.

Ja nej jeg tager det helt roligt.

Christina, ¨

22+2

Anmeld

11. november 2009

Tulle28

Perl skriver:

Ej nu har jeg bare fået nok! nu skal jeg af med det man høre f.. om det alle vejne om den skide svineinfluenza eller hvad den snart hedder.. seriøst der er flere som dør af den alm influenza end de forudser at folk vil dø af denne.. og medierne de pumper det op mere og mere..

Jeg har mange problemer med hoste (fejler ikke noget) om vinteren, da jeg har en sart hals..så jeg hoster i sær når der er kulde og nogen ryger. jeg sværger alle steder jeg går selvom jeg holder mig for munden så løber folk væk fra mig.. ej det er simpelthen for langt ude.. jeg havde faktisk en dame som direkte sagde til mig "ja bare du ikke har den der influenza"  

Ja undskyld det sure opstød men er bare SÅ træt af det!

Hørt hørt!! Tal lige om at piske en stemning op!

Anmeld

11. november 2009

Lise

Kan ikke følge jer.. Det eneste jeg har hørt i fjernsynet er at man forventer at op mod en million danskere bliver smittet indenfor de næste par uger. Det stemmer meget godt overens med at manden min lagde sig med influenza igår, halvdelen af mn søns vuggestue er syge idag - ét barn derfra fik konstateret influenza A igår - og så synes jeg da bare jeg hører om rigtig mange der er syge med influenza nu.

Har ikke hørt for nyligt at det skulle være specielt farligt. Tværtimod.

Anmeld

11. november 2009

Lillefe

Lise skriver:

Kan ikke følge jer.. Det eneste jeg har hørt i fjernsynet er at man forventer at op mod en million danskere bliver smittet indenfor de næste par uger. Det stemmer meget godt overens med at manden min lagde sig med influenza igår, halvdelen af mn søns vuggestue er syge idag - ét barn derfra fik konstateret influenza A igår - og så synes jeg da bare jeg hører om rigtig mange der er syge med influenza nu.

Har ikke hørt for nyligt at det skulle være specielt farligt. Tværtimod.

farligt? det siger jeg da heller slet ikke noget om? jeg siger at jeg er træt af folk pisker en stemning op og at man ikke engang kan hoste så fare folk væk og siger til en at bare man ikke har influenza.. altså det har jeg sku da aldrig oplevet før som nu!

Anmeld

11. november 2009

Lise

Perl skriver:

farligt? det siger jeg da heller slet ikke noget om? jeg siger at jeg er træt af folk pisker en stemning op og at man ikke engang kan hoste så fare folk væk og siger til en at bare man ikke har influenza.. altså det har jeg sku da aldrig oplevet før som nu!

Okay..

Nu har jeg ikke mødt nogen der var hysteriske - synes dem jeg har talt med tager det rimelig roligt. Kan da godt forstå at du er træt af at fremmede folk ligefrem henvender sig og siger sådan...

Men jeg kan ikke følge det med medierne. Men måske jeg bare ikke har hørt efter. Men realiteten er jo, at epidimien er her nu, og folk bliver syge én efter én. Men så er det jo altid noget at det bare er en mild influenza..

Anmeld

11. november 2009

Lillefe

Lise skriver:

Okay..

Nu har jeg ikke mødt nogen der var hysteriske - synes dem jeg har talt med tager det rimelig roligt. Kan da godt forstå at du er træt af at fremmede folk ligefrem henvender sig og siger sådan...

Men jeg kan ikke følge det med medierne. Men måske jeg bare ikke har hørt efter. Men realiteten er jo, at epidimien er her nu, og folk bliver syge én efter én. Men så er det jo altid noget at det bare er en mild influenza..

Ja helt enig men syntes stadig at de overgøre det.. det er meget om denne unfluenza og sjælent noget om hvordan den er i forhold til den alm.. og så er det jo et eller andet sted klart folk panikker og ligefrem bliver mærkelige på gaden når de mest høre det ene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.