Hørte i hjertelyd ved første jordemoderbesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.242 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Ansemusen

Eller hørte jordemoren det? Jeg skal til jordemoder for første gang på torsdag og håber sådan at høre det lille  slå! Men vil ikke sætte næsen op efter det, hvis det er sjældent de kan høre det i 15. uge allerede..

Så kom frit frem tøser  Hvordan var jeres oplevelse af det første besøg i det hele taget og hvad foregår der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

CarinaSB

Jeg hørte hjertelyd ved første jm besøg ... og begyndte at tude .. det er den mest fantastiske lyd man kan forstille sig

Anmeld

10. november 2009

Misjelle

Jeg hørte ikke hjertelyd ved første besøg, da hun sagde at hun var bange for hun ikke kunne finde den og at jeg da ville blive nervøs. Jeg var til lægen dagen efter og der fik jeg lov til at høre det

Anmeld

10. november 2009

Lise

Første gang jeg var gravid, gjorde jeg. Spurgte selv efter det hos jordemoderen, og fik lov på den betingelse at jeg ikke ville blive nervøs hvis hun ikke fandt den. Heldigvis fandt hun den hurtigt, for det var da et løfte jeg ikke kunne holde.

Denne her gang spurgte jeg ikke... så nej

Anmeld

11. november 2009

SaNiNa

Ja det gjore vi og det var helt fantastisk. jeg var først meget sent ved første jordemoder besøg da jeg jo låg i sengen og ikke kunne stå op uden at jeg kastede op.

så det var bare så vidunderligt at hører hjertet.

glæd dig

Anmeld

11. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg var ved jordemoder da jeg var 14+2.

Hun ledte længe efter det, men fandt hjeretlyden med den der soptone:0) Det var fantastisk, men hun sagde også inden at det ikke var sikkert hun kunne finde den:0)

Håber du kommer til at høre det, det er så specielt:0)

Christina

22+2

Anmeld

11. november 2009

guggle

Jeg hørte også hjertelyd ved første jm-besøg her i 3. graviditet. Hun spurgte om vi skulle prøve at lytte, men at det slet ikke var sikkert man kunne finde den så tidligt. Så skulle love at jeg ikke ville blive nervøs.

Så skøøønnt!!!!

Spørg da bare om du ikke må høre det, hvis og så fremt det er muligt at finde den :-)

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Da jeg var til JM første gang, hørte jeg også hjertelyden, men det tog tid for hende at finde den, og jeg lå os og blev bekymret...

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi hørte det ikke ved første jordemoderbesøg, da vi brugte besøget til samtale i stedet for alm. besøg (dengang der var problemer med Daniels engagement). Fokus lå et helt andet sted, så besøget var ikke helt standard

sidste gang jeg var ved jordemoder hørte vi det for fulde drøn

Knus Caroline 24+5

Anmeld

11. november 2009

maria_wlt

Vi hørte det.... PRAGTFULD LYD.... Du spørger bare hvis det ligner at det ikke sker af sig selv.. Det tager 2 sek og hun har udstyret liggende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.