faderskabstest når man er sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er der nogen af jer der har gjort det? fået taget blodprøve selvom i er sammen med faren så han kan være sikker? selvom han nok egentlig godt ved det så bare så han slet ikke er i tvivl.

venlig hilsen anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

oo

nej...altså vi er jo i fertilitetsbehandling og der skulle Søren skrive under på at han vedkender sig et evt barn vi måtte undfange i behandlingen, så han har "lovet" at være far hvis det sker

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Jeg ville blive meget ked af det og meget fornærmet, hvis min kæreste krævede det. Vi har været i et fast forhold i 8,5 år, så hvis han ikke stoler på mig på den måde, burde vi slet ikke have planlagt at få et barn! Heldigvis stoler han helt ekstremt meget på mig!

Anmeld

10. november 2009

Moderator

han ved godt at han er far men det er bare sådan for en sikkerheds skyld hvis nu vi en gang går fra hinanden..... skal han så ikke alligevel tage blodprøven der inden han betaler til vores barn?

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Synes bare det er en kedelig tilgang at have til det at få et barn. Hvis I er sammen nu, må I jo regne med og satse på at I bliver sammen. Og skulle I gå fra hinanden engang, ville jeg sige 'Den tid, den sorg!'

Anmeld

10. november 2009

Moderator

ja måske. men skal de ikke have taget blodprøven hvis nu vi går fra hinanden så de ved at han er faren før alt det med bidrag? for så er det nemmere at gøre det når babyen er lille og ikke skal forklares hvorfor de skal have taget blodprøve når de bliver ældre.

Anmeld

10. november 2009

N&J

Tror det er noget med at han ikke skal underskrive omsorgserklæringen,  men istedet skal du på fødselserklæringen skrive hvis han ikke kun er den mulige far, ellers så tror jeg ikke man bare kan få taget test især når I bor sammen.. kig på https://www.personregistrering.dk/ der står de forskellige attester..

Anmeld

10. november 2009

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

han ved godt at han er far men det er bare sådan for en sikkerheds skyld hvis nu vi en gang går fra hinanden..... skal han så ikke alligevel tage blodprøven der inden han betaler til vores barn?

Nej, han underskriver papir at han er faderen til barnet selvom I er sammen nu.

-Så hvis I går fra hianden skal han betale uden faderskabstest.

er der alligevel en tvivl kan I gøre det privat.

Anmeld

10. november 2009

Moderator

jamen han er helt sikkert faren for jeg har slet ikke været sammen med andre. men vi bor sammen så måske jeg skal spørge min jordmor?

Anmeld

11. november 2009

mariamiss6

Altså hvis det er fordi din kæreste siger han ikke tror på han er faren, så skal han bare selv bestille den test....

Er din kæreste ikke i tvivl, så er den test fuldstændig ligegyldig, også hvis i går fra hinanden, for han harvel ved fødslen skrevet under på at han vedkender sig faderskabet, og det er godt nok til statsforvaltningen, i forhold til at han skal betale diverse....

Hvis ikke far og mor er i tvivl vil der aldrig blive taget en test på barnet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.