Tak for jeres dejlige beroligende svar
Det er så skønt at kunne dele det hele med jer herinde!
Jeg ringede til lægen imorges. Vidste godt at svaret nok ville være, at det lød normalt, og det var det også! Hun sagde at nerverne fra ligamenterne går hele vejen fra livmoderen, ned i skamløberne og op i ryggen og siderne. At livmoderen føles lidt blødere var også normalt, idet dens hinde bliver tyndere jo mere den vokser og dermed bliver blødere at mærke på udefra.
Spurgte i øvrigt også mht. H1N1 vaccinen (skriver det også under selve emnet herinde). Hun sagde at hun har ringet til Sundshedsstyrelsen, som ikke vil give et klart svar omkring hvad hun skal sige til sine gravide patienter. De sagde bare, at det var et tilbud, men at det var den gravides eget ansvar. Det tager jeg som, at de ikke er sikre på at der ingen følgevirkninger kommer af den! At de frygter en skandale, som set flere gange før med andre medicamenter. Hvis de virkelig VAR så sikre, som de siger i medierne, burde Sundhedsstyrelsen da godt turde sige at lægerne skal anbefale det. Så jeg takker nej (i hvert fald indtil videre!) Gravide må gerne behandles hvis de bliver syge, så jeg satser på ikke at kradse af, hvis jeg skulle blive ramt og vil fra nu af armere mig med spritgel i tasken og fortsat undgå håndtag offentlige steder!
Anmeld