Har andre det ligesådan med smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

missKat

Havde det nøjagtigt som dig (og har det stadig), og jeg hørte JM ad.

Det er ligamentsmerter  Jeg sagde til JM "jamen indimellem må jeg helt bukke sammen, da det er som en mavepuster??!" og ja det er stadig ligamentsmerter  

så ingen grund til panik, så længe det ikke er vedvarrende.. altså i lang tid af gangen! Min JM sagde at indimellem havde jeg nok plukveer samtidigt, da det tit kom efter stressede perioder på job fx.

så jeg er faldet helt ned igen og slapper bare af, når det kommer. Synes ikke det er så slemt (rent psykisk), når man ved at det ikke er til skade. Men det gør stadig pokkers ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

luckas-mor

fik også mange jag samme steder som du beskriver

det er møg ubehageligt men sys det blev mindre og mindre slemt jo længere jeg er kommet hen i graviditeten, jeg var oss nervøs og spurgte min jordmoder og hun sagde det var meget normalt og det var noget man kaldte ''liga''smerter (vist nok) og det var fordi min livmoder voksede og fordi dit underliv også forbereder sig lige så stille

idag spænder jeg så bare mer og mer i underlivet og kan stadig få lidt jag ind i mellem men tror også det har noget a gøre med hvorn bebser ligger nu'

me ner du for nervøs så snak med din læge eller jordmoder, er næsten sikker på det ikke er noget

stort kram natascha 26+2

Anmeld

11. november 2009

Ansemusen

Tak for jeres dejlige beroligende svar  Det er så skønt at kunne dele det hele med jer herinde!

Jeg ringede til lægen imorges. Vidste godt at svaret nok ville være, at det lød normalt, og det var det også! Hun sagde at nerverne fra ligamenterne går hele vejen fra livmoderen, ned i skamløberne og op i ryggen og siderne. At livmoderen føles lidt blødere var også normalt, idet dens hinde bliver tyndere jo mere den vokser og dermed bliver blødere at mærke på udefra.

Spurgte i øvrigt også mht. H1N1 vaccinen (skriver det også under selve emnet herinde). Hun sagde at hun har ringet til Sundshedsstyrelsen, som ikke vil give et klart svar omkring hvad hun skal sige til sine gravide patienter. De sagde bare, at det var et tilbud, men at det var den gravides eget ansvar. Det tager jeg som, at de ikke er sikre på at der ingen følgevirkninger kommer af den! At de frygter en skandale, som set flere gange før med andre medicamenter. Hvis de virkelig VAR så sikre, som de siger i medierne, burde Sundhedsstyrelsen da godt turde sige at lægerne skal anbefale det. Så jeg takker nej (i hvert fald indtil videre!) Gravide må gerne behandles hvis de bliver syge, så jeg satser på ikke at kradse af, hvis jeg skulle blive ramt og vil fra nu af armere mig med spritgel i tasken og fortsat undgå håndtag offentlige steder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.