Har andre det ligesådan med smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Ansemusen

Jeg er begyndt at have meget mere ondt på det sidste, og i går fik jeg en krampe hvor jeg måtte bukke mig sammen og lige sunde mig. Og ellers var der 'bare' stikken, niven og jag nede fra skeåbningen og opad (sådan føles det i hvert fald). I nat vågnede jeg med ondt i hele den ene side hele vejen op til ribbenene. Det er sikkert normalt, undrer mig bare, da livmoderen samtidig føles mindre hård. Så tænker selvfølgelig om det er normalt!

Jeg er 13+6. Har i andre det også sådan? Og føles livmoderen også blødere nu end lige da den bevægede sig op over skambenet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Ansemusen

Nåh ja, og så gør det ondt (sådan jager i underlivet) nogle gange når jeg hoster. Bryder mig ikke om at noget jeg gør giver smerter, selvom det selvfølgelig nok bare skyldes at livmoderen og ligamenterne er ømme og derfor sarte. Men alligevel, graviditet er og bliver vist bare en masse bekymringer (i hvert fald for mit vedkommende)! Bryder mig ikke om når mine symptomer ændrer sig for meget. Så bliver jeg utryg!

Anmeld

10. november 2009

quity

Måske du skulle spørge din læge om det er begyndende bækkenløsning. (håber ik for dig at det er det) Det gør i hvert fald smadder ondt.

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Tror ikke det gør ondt nok til at være det. Så det håber jeg virkelig ikke! Har ikke ondt konstant og ikke så jeg ikke kan holde det ud. Lige bortset fra de jag i underlivet der kommer en sjælden gang imellem. Men tak for info, vil helt sikkert holde godt øje!

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

Ja det lyder da ikke rart - jeg ville også ringe til lægen

Måske er det bare fordi det hele er i gang med at udvide sig, men for din egen sjælefreds skyld så....og bækkenløsning er ikke at spøge med.

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Tror min læge bare vil sige at det er ligamentssmerter. Ville ringe, hvis ikke jeg skulle til jordemoder på torsdag. Vil spørge hende der. Håber hun synes alt lyder normalt og at vi kan høre den lilles hjerte slå

Anmeld

11. november 2009

lulle1985

jeg har også haft de smerter du beskriver i ca. en 3 ugers tid og min læge sagde at det højst sandsynlig er ligament smerter og livmoderen der vokser... men snak med JM om det på torsdag, det vil jeg også når jeg skal afsted på torsdag... jeg har det også med og blive bekymret da det jo er første gang, og der sker ting med ens krop man ikke kender til...

held og lykke på torsdag....

louise 15+6

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan i hvertfald genkende den med at det jager når man hoster og derudover har jeg haft mens-agtig murren i underlivet gennem hele graviditeten, men lægen siger at det er helt normalt.

Kh

Rosa 16+3

Anmeld

11. november 2009

guggle

Ja jeg kan også genkende de smerter du beskriver... Var også så bekymret og er det stadig, men sådan er det jo når man ønsker sig noget så meget. Synes det kan være både smertefuldt og hårdt at være gravid....

Anmeld

11. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Det er ligamentsmerter:0)

Jeg får også sådan krampelignende tilstand(stor smerte lidt ligesom hvis man får sådan et smæld i nakken og man ikke kan flytte hovedet og det bliver helt varmt og av av av).

Får det hvis jeg nyser, hoster, undskyld( kommer til at slå en stor prut skulle lige have lidt at grine af) vender mig for hurtigt i sengen, har siddetlænge i den samme stilling og så pludselig rejser mig op.

Det kan gøre så vanvittigt ondt, og kan spænde helt fra skeden og så op til under brysterne og jeg kan næsten ikke rette mig ud.

Du skal ikke være bekymret, men det er dog møg irriterende.

Christina

22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.