Mere jul - Kunne ikk dy mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Dictes mor

Du er slet ikke alene, jeg har slet ikke kunnet vente med at tage forskud på på julen, så jeg skal bage julekager på lørdag sammen med min mor, mine søstre og min niece, og jeg kan bare ikke vente. Det bliver nu endnu mere specielt til næste år, hvor jeg har en lille mus, som skal fejre det sammen med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Vinker

JustAnotherName skriver:

Ej, hvor fint!

Så langt er jeg slet slet ikke kommet endnu. Julen og trangen til at pynte, rammer ofte først mig i sidste øjeblik. Ihvertfald ikke før engang i slut november/ start december - tidligst.... 

Vil da lige fortælle,
Min mor havde sidste år fået lavet en personlig julekugle hvor der på en flot rød kugle stod BIANCA i glimmer.

Gad vide om der i år hænger en ny én på juletræet med Celina's navn

Jeg synes det er en rigtig sød idé med sådan en "barnets egen julekugle"

Ej ja en super fin ide med personlige navne kugler på træet  Ja der er sikkert også en fin en til Celina i år

Anmeld

11. november 2009

Vinker

Majastina skriver:

Du er slet ikke alene, jeg har slet ikke kunnet vente med at tage forskud på på julen, så jeg skal bage julekager på lørdag sammen med min mor, mine søstre og min niece, og jeg kan bare ikke vente. Det bliver nu endnu mere specielt til næste år, hvor jeg har en lille mus, som skal fejre det sammen med os

Ja absolut hyggeligt når man har børn at julehygge med også. Se deres glæde og mærke deres iver.

Er også spændt på hvad Niklas Emil siger til alt det halløj i år

Anmeld

11. november 2009

Vinker

Klitgaard skriver:

Det er så hyggeligt at købe julepynt ,er også blevet vild med rødt julepynt , synes det røde julepynt er så fint sammen med det sandfarvet der er sådan lidt gammeldags jul over det . Glæder mig så meget til jul .

Ja de 2 farver er virkelig de rigtige julefarver - Sådan lidt kartoffelsække-farvet sammen med rødt

Anmeld

11. november 2009

Dictes mor

Vinker skriver:

Ja absolut hyggeligt når man har børn at julehygge med også. Se deres glæde og mærke deres iver.

Er også spændt på hvad Niklas Emil siger til alt det halløj i år

Det bliver da også rigtig spændende, nu forstår han jo en hel del mere af, hvad der foregår til jul. Det bliver helt sikkert rigtig hyggeligt og godt...

Anmeld

11. november 2009

Vinker

Majastina skriver:

Det bliver da også rigtig spændende, nu forstår han jo en hel del mere af, hvad der foregår til jul. Det bliver helt sikkert rigtig hyggeligt og godt...

Ja han ska nok være meget interesseret i at pille ved alt julepynten. Han har i hvert fald været meget ivrig de sidste 2 dage hvor vi har været i både Bilka og Super Brugsen for at købe julepynt.

Men den julekugle med sne og vand i han fik igår har han selvfølgelig allerede ødelagt - Lille lømmel. Han var ellers vildt glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.