Mere jul - Kunne ikk dy mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Vinker

Ja jeg er sikkert ikke den første overhovedet, men det ER tideligt for mig i forhold til de andre år:

JEG HAR KØBT JULEPYNT

Niklas Emil og jeg var lige en tur i Bilka og gik længe og kiggede på julepynt. Rigtig hyggeligt for Niklas Emil var meget interesseret i det og han fik da også en lille kugle med en snemand i (altså en af dem der med vand og sne i)

Alt hvad jeg har købt idag er RØDT plejer ellers ofte at købte alt muligt blandet, men er så træt af meget af det andet pynt jeg har liggende så i år skal det være mere rødt - Ikke særligt overraskende i forhold til julen, vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Karo

Vinker skriver:

Ja jeg er sikkert ikke den første overhovedet, men det ER tideligt for mig i forhold til de andre år:

JEG HAR KØBT JULEPYNT

Niklas Emil og jeg var lige en tur i Bilka og gik længe og kiggede på julepynt. Rigtig hyggeligt for Niklas Emil var meget interesseret i det og han fik da også en lille kugle med en snemand i (altså en af dem der med vand og sne i)

Alt hvad jeg har købt idag er RØDT plejer ellers ofte at købte alt muligt blandet, men er så træt af meget af det andet pynt jeg har liggende så i år skal det være mere rødt - Ikke særligt overraskende i forhold til julen, vel

Åh du er ikke den eneste der er tidlig ude i år. Jeg er også allerede vildt julefikseret og har da også allerede købt en del juleting.

Så du er ikke alene

Anmeld

10. november 2009

Vinker

Karo skriver:

Åh du er ikke den eneste der er tidlig ude i år. Jeg er også allerede vildt julefikseret og har da også allerede købt en del juleting.

Så du er ikke alene

Iiiih skønt at høre  

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

og Bilka har bare SÅ mange fine ting!!!!

Anmeld

10. november 2009

Vinker

michella80 skriver:

og Bilka har bare SÅ mange fine ting!!!!

Ja så det er jo slet ikke til at vælge

Anmeld

10. november 2009

JustAnotherName

Ej, hvor fint!

Så langt er jeg slet slet ikke kommet endnu. Julen og trangen til at pynte, rammer ofte først mig i sidste øjeblik. Ihvertfald ikke før engang i slut november/ start december - tidligst.... 

Vil da lige fortælle,
Min mor havde sidste år fået lavet en personlig julekugle hvor der på en flot rød kugle stod BIANCA i glimmer.

Gad vide om der i år hænger en ny én på juletræet med Celina's navn

Jeg synes det er en rigtig sød idé med sådan en "barnets egen julekugle"

Anmeld

10. november 2009

Klitgaard

Det er så hyggeligt at købe julepynt ,er også blevet vild med rødt julepynt , synes det røde julepynt er så fint sammen med det sandfarvet der er sådan lidt gammeldags jul over det . Glæder mig så meget til jul .

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

Vinker skriver:

Ja så det er jo slet ikke til at vælge

nej det er så forfærdeligt. Min veninde og jeg har lige været derude og jeg tror vi nåede at have det hele i hænderne

Anmeld

10. november 2009

TbCp

Jeg er også allerede igang. Det skyldes dog ligeså meget at vi skal holde julen herhjemme for første gang og jeg har overhovedet ikke noget pynt til træet, så jeg køber lidt når jeg lige finder noget jeg synes der skal på

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Du er ikke den eneste der er tidlig ude, jeghar også været ude og ofre lidt på pynt til vinduerne Og så skal jeg have så jeg kan lave sne på vinduerne, har jeg hver år, er så hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.