Kærlighed blev til had

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Miamaja

hmm det er svaert at sige, MEN alt aendrer sig naar et barn er begyndt at melde sin ankomst og det aendrer en selv en del og det kunne taenkes det er det der er sket imellem jer to.

nogle par forhold fungere fint uden born i billedet, men nu du venter dig er der maaske nogle andre kvaliteter hos en mand du automatisk soger som han ikke opfylder, og derfor finder du forst ud af nu, han er ikke er den du har brug for?

hvis det er tilfaeldet ser det ikke lovende ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Lillefe

dorthemus skriver:

Så var mit og eks´ forsøg på parterapi som på film...fuldstændig skørt  Parterapi fungerer kun hvis BEGGE parter er indstillet på det ellers sidder den ene (mig) og er fuldstændig indebrændt  over at den anden (eks&acute sidder som en anden to årig med korslagte arme og svarer med énstavelsesord

Men jo er ellers helt FOR, at man gør hvad man kan for at få tingene til at glide og gør de ikke det med diverse hjælp og gensidig indsats så er det bedre at gå hver til sit...selvom man har børn sammen.

Ja så er det spild af tid..

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Zafir skriver:

Jeg har tit tænkt over, hvad man laver til parterapi. Du skriver du har prøvet det, så hvad sker der når man er sådan afsted til det?... For man ser jo så meget i film og sådan, hvor det bare ser helt skørt ud, men det ser jo ud til at virke, for nogen i hvertfald... Min veninde blev skilt efter parterapi Men det var også det BEDSTE for dem!

Altså nu var vi der ikke mange gange og var slet ikke ved at gå fra hinanden eller noget. Egentlig mest mig det handlede om og ikke så meget forholdet. Men det var bare vigtigt at vi begge var der. Jeg går udfra at terapeuter gør det forskelligt. Hende vi gik hos, er super god til at lytte til begge parter (hvilket jeg går udfra at de fleste er). Hun lyttede til os begge og fandt ind til problemerne og gav nogle opgaver vi skulle prøve hjemme. Fx. noget omkring kommunikation. Én gang hjalp hun om noget omkring økonomi. Så det behøver ikke nødvendigvis være store problemer. Nogle går også forebyggende for at få redskaber til at holde gnisten i live! Det er svært at forklare præcis hvad der sker, uden at gå helt i detaljer. Men kan i hvert fald sige, at første gang vi gik derfra, var vi begge fyldt med håb og glæde og allerede derefter så tingene meget lysere ud  Og min kæreste og jeg har altså altid haft en godt og MEGET tæt forhold! Vi elsker hinanden mere end de fleste (sådan føler vi det i hvert fald ). Men derfor var det rigtig godt for os alligevel! Så ja, hvis begge parter er med på at gøre en indsats (det kan jo altid blive bedre selvom det allerede er godt) kan jeg kun anbefale det!

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

hmm.. det er svært at sige hvad du skal.. men hvis du ikke elsker ham mere burde du ikke blive sammen med ham. På den anden side hvad er det han kritisere dig med? og hvad mere gør han? Jeg kender godt det der med at følte sig kritiseret hele tiden.. syntes nogen gange mænd går for meget i detaljer.. (ikke at det er sådan i det forhold jeg har nu, men på et tidspunkt følte jeg det sådan)

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

Perl skriver:

Ja så er det spild af tid..

Fuldstændigt! Vi gik også fra hinanden, men nåede da at gå der 5 gange indtil terapeuten sagde, at kom han ikke snart på banen så var hun nødt til at sige, at det nok var formålsløst...fedt nok! Så sagde jeg "tak for indsatsen" og gik

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

dorthemus skriver:

Fuldstændigt! Vi gik også fra hinanden, men nåede da at gå der 5 gange indtil terapeuten sagde, at kom han ikke snart på banen så var hun nødt til at sige, at det nok var formålsløst...fedt nok! Så sagde jeg "tak for indsatsen" og gik

Utroligt han tog med altså jeg mener så kunne han lige så godt have lagt ud med han ikke gad forholdet.. når han ikke gad kæmpe..

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

Perl skriver:

Utroligt han tog med altså jeg mener så kunne han lige så godt have lagt ud med han ikke gad forholdet.. når han ikke gad kæmpe..

Blev også så vred over det...men det viser jo også bare, at det ikke kan nytte noget at vride armen rundt på den anden. Det skal være en fælles beslutning. Blev bare SÅ provokeret  Spild af penge...

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

dorthemus skriver:

Blev også så vred over det...men det viser jo også bare, at det ikke kan nytte noget at vride armen rundt på den anden. Det skal være en fælles beslutning. Blev bare SÅ provokeret  Spild af penge...

ja for søren...

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Hvis i sammen har prøvet alt, virkelig sat jer ned og lavet en liste f.eks hvad der går hinanden på osv, og stadig ikke kan finde ud af det så er det jo beds at i går hver til sit.

Men husk virkelig at tænke det igennem, så det ikke bare er pga graviditeten at det hele knirker og så du fortryder efter du har født og kan se det hele på en anden måde, for så vil det være for sent.

Er jo mange ting der flyver rundt når man er gravid og ikke altid man kan se sine egen fejl, ikke at jeg siger du har fejl, men at han opføre sig sådan må være fordi han reagere på et eller andet.

Håber i finder ud af hvad der er bedst for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.