Hej,
Jeg står med et kæmpe problem.. For hver dag der er gået siden jeg fik a vide jeg var gravid, har jeg mistet følelser for min kæreste. Vi har ikke været sammen så længe, men besluttede os for at beholde barnet. Jeg har aldrig fortrudt mit valg og er glad og glæder mig utrolig meget til min lille bebs kommer til verden.
Men min kæreste og jeg går fuldstændig skævt af hinanden på alle områder.. Har prøvet alt for at få det til at fungere for barnets skyld, men det er simpelthen blevet så slemt at jeg er begyndt at væmmes ved ham. Alt hvad han gør irritere mig, han retter på mig hele tiden, og alt hvad jeg gør mener han jeg gør forkert, og brokker sig over alt.. Hver gang jeg prøver at tale med ham om det farer han op i en eller anden melodramatisk stemning og råber-skriger. Det kan jeg ikke bruge til noget.. Nu har jeg simpelthen fået nok, kan mærke mit had til ham begynder at vokse. Hver aften er jeg taknemmelig over vi skal sove for så er jeg i det minste en smule i fred, selvom han ligger og klamrer sig til mig, AD!!! Vil ikke lyde ond selvom jeg nok gør det, men prøver virkelig, men han har virkelig givet mig dårlig samvittighed og har allerede en følelse af at være en dårlig mor og jeg har ikke engang født endnu.. Jeg har tænkt mig at flytte fra ham, da dette ikke kan fungere. Men jeg vil ikke føle mig som en dårlig mor, selvom det er virkelig svært når man hader sit eget barns far, så forfærdeligt meget, at man næsten ikke kan klare at kigge på ham... 
Hvad skal jeg dog gøre...
Nogen siger at ligemeget hvad skal jeg blive hos ham for barnets skyld, men helt ærligt er det bedre at have en total sørgelig og ødelagt mor og en brokkefar der tydelig vis ikke har det godt sammen, end at have en sund og glad mor, der ikke er sammen med faren.... 
Nogen der gider kommentere ? føler mig alene
Anmeld