Morten's aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nix - jeg har selektiv traditionsdyrkelse

Dyrker kun dem jeg har lyst til og syns er nødvændige... mmm

Så jul (helt sikkert der! - Med et tillæg af hedninge-jul den 23 dec og Yul den 22 dec - man kan ligesågodt tage det hele med!!! HAHA)

Fastelavn (da klæd ud er for feeeeeed )

Og påske - fordi der er dejlig mange fridage og mine forældre altid holder påskefrokost for hele den PÅKKELryggede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

oo

Zafir skriver:

Nix - jeg har selektiv traditionsdyrkelse

Dyrker kun dem jeg har lyst til og syns er nødvændige... mmm

Så jul (helt sikkert der! - Med et tillæg af hedninge-jul den 23 dec og Yul den 22 dec - man kan ligesågodt tage det hele med!!! HAHA)

Fastelavn (da klæd ud er for feeeeeed )

Og påske - fordi der er dejlig mange fridage og mine forældre altid holder påskefrokost for hele den PÅKKELryggede

vi fejrer Vintersolhverv med vennerne  og så traditionel jul med familien - dog minus hele gøglet med at prise herren med salmer, der står vi altså af! men sange om vinter og jul er dejlige

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

vi fejrer Vintersolhverv med vennerne  og så traditionel jul med familien - dog minus hele gøglet med at prise herren med salmer, der står vi altså af! men sange om vinter og jul er dejlige

Så absolut enig

Idun er dog ikke med til hedninge jul, da hun har en tradition med at tage med mine forældre til jylland og lave halløj der i dagene op til juleaften

For mig er det dog ikke så vigtigt at det blir PÅ solhverv. Men den 23. december, er vigtig - Det er den bare blevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.