Morten's aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

NaFe

uhh elsker mortens aften..

Vi tager altid over til min mormor, som serverer hele gildet, og så bliver der bare smovset til den helt store guldmedalje må man sige.. Syntes det super hyggeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

MetteT

Mie A skriver:

Er det i dag?? Jeg hader and!!!

Neeej.. Det kan du da ikke mene..

Eeeelsker and, men får det kun 2 gange om året, til Mortens aften og til jul...

Anmeld

10. november 2009

SaNiNa

selvføligelig gør vi det. vi får mine forældre søster og svigerfamilien til and i aften så webberen blive startet i eftermiddag når manden kommer hjem og så passer ænderne sig selv.

elsker and, og vi får det kun til mortens aften, juleaften (i år skal vi have gås) og så d. 24 juni man bude får dte noget ofter

Anmeld

10. november 2009

Mira0911

Mie A skriver:

Er det i dag?? Jeg hader and!!!

Kan heller ikke lide and... Til Jul får jeg flæskesteg istedet for...

Anmeld

10. november 2009

Sujan

vi har aldrig brugt det i mit barndomshjem. og har heller ikke rigtig brugt det efter jeg er flyttet hjemmefra. Gider ikke stå og lave and selvom jeg synes det smager rigtig godt så jeg har bestemt mig for at lave tarteletter i aften. Så lidt fjerkræ er der da

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

Herhjemme skal vi have tomat suppe med nudler... Hehe!

Så nej det er ikke noget vi gør i....

Jeg kan ikke tåle and, spiser jeg det så står det ud af begge ender de næste par dage! Men ka rigtig godt lide det...

Jeg elsker normalt traditioner, og sådan noget som fx varme hveder, det holder jeg fast i....

Anmeld

10. november 2009

6800

Min mor har aldrig kunne li and, så vi har aldrig gjort noget ud af det...men i aften skal jeg for første gang lave and...elsker det nemlig

Anmeld

10. november 2009

Lærke90

Vi har aldrig gået op i det i mit barndomshjem. Ellers var vi meget små. Vi får kun and en gang i året og det er juleaften

Mortens aften er heller ikke en tradition kæresten og jeg har og vil vi heller ikke få når den lille freja kommer til verdenen..

Anmeld

10. november 2009

oo

jeg elsker mortens aften, for mig er det den første fejring af vinteren, og jeg har lavet krans til døren osv idag. I aften skal vi have andebryst og brunede kartofler - men nok i pyjamas, for min mand er sløj

Anmeld

10. november 2009

louise8723

Uha traditioner er de bedste.. så selvf står jeg og laver det helt store til kæresten og hans bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.