Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min mor og far fik 3 piger i rap og derefter en dreng - og det helt uden kinesiske kalendre og whatnot, så det KAN altså godt ske, endda helt naturligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har hørt lige omvendt... At drenge sædceller lever længst, men piger er hurtigst.. Så hvis man ska han en dreng ska det være før ægløsning, da pigerne når at gå til inden ægløsning og drengene kan overleve til ægløsning.. hvis man vil ha en pige ska det helst være ved ægløsning da pigerne svømmer hurtigere end drengene og derfor trænger først ind.. Her passede det fint, da jeg blev insemineret lige ved ægløsning og jeg fik en pige.. Så jeg tror jeg vil prøve omvendt hvis jeg var jer.. Knus Mette
Jeg har hørt lige omvendt... At drenge sædceller lever længst, men piger er hurtigst.. Så hvis man ska han en dreng ska det være før ægløsning, da pigerne når at gå til inden ægløsning og drengene kan overleve til ægløsning.. hvis man vil ha en pige ska det helst være ved ægløsning da pigerne svømmer hurtigere end drengene og derfor trænger først ind..
Her passede det fint, da jeg blev insemineret lige ved ægløsning og jeg fik en pige..
Så jeg tror jeg vil prøve omvendt hvis jeg var jer..
Knus Mette
Det har jeg også hørt (fra en læge) skulle passe i teorien. Desværre lever praksis vist ikke op til det... Men teorien er da meget sjov. Og måske er man heldig.
Tja, her har jeg efter alle kunstens regler forsøgt at lave piger to gange. Det går skidegodt med at lave børn - men de er begge blevet til drengebørn.... Nu er jeg holdt op med at tro på alle de gode råd..
Mange tak for alle Jeres svar!
Jeg kan se, I har hørt meget af det samme som mig. Så vi forsøger os frem - og så må vi se hvilket fantastisk barn vi får.
Bliver dejligt med en lille igen!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128