Opkrift på bestemt køn? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.333 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. november 2009

mortil4dejligepiger

Hej.

Min mand og jeg har 3 piger g går snart igang med at lave barn nr. 4

Det kunne jo være hyggeligt med en lille dreng og vi vil forsøge at gøre lidt for, at det kunne lykkes . Vi vil gå efter den kinesiske kalender og have sex på ægløsningsdagen og lige efter. Ikke før ægløsningen!

Er der nogen herinde, som har erfaringer med at gå efter et bestemt køn?

Det skal lige siges, at lykkes det ikke og bliver det en pige - så bliver vi lige så lykkelige!!! Vi ved jo hvor skønne piger vi laver .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

LouiseNielsen

Kender jeg intet til da jeg overhovedet aldrig kunne drømme om at "arbejde" på et bestemt køn..... Der kommer hva der kommer!

Anmeld

10. november 2009

MetteT

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Min mand og jeg har 3 piger g går snart igang med at lave barn nr. 4

Det kunne jo være hyggeligt med en lille dreng og vi vil forsøge at gøre lidt for, at det kunne lykkes . Vi vil gå efter den kinesiske kalender og have sex på ægløsningsdagen og lige efter. Ikke før ægløsningen!

Er der nogen herinde, som har erfaringer med at gå efter et bestemt køn?

Det skal lige siges, at lykkes det ikke og bliver det en pige - så bliver vi lige så lykkelige!!! Vi ved jo hvor skønne piger vi laver .

Jeg har hørt lige omvendt... At drenge sædceller lever længst, men piger er hurtigst.. Så hvis man ska han en dreng ska det være før ægløsning, da pigerne når at gå til inden ægløsning og drengene kan overleve til ægløsning.. hvis man vil ha en pige ska det helst være ved ægløsning da pigerne svømmer hurtigere end drengene og derfor trænger først ind..

Her passede det fint, da jeg blev insemineret lige ved ægløsning og jeg fik en pige..

Så jeg tror jeg vil prøve omvendt hvis jeg var jer..

Knus Mette

Anmeld

10. november 2009

Mum33

Hvis jeg har forstået det rigtigt er du helt rigtigt på den. Drenge er hurtigere og når derfor først til ægget, mens piger er mere sejlivede og vistnok bliver undfanget et par dage før æl. Det har jeg læst da jeg øøøøøøønsker mig en pige næste gang. Men da også ville blive glad for en dreng.

Anmeld

10. november 2009

iln

Det siges ja at pigesædceller lever længst men vi "hyggede" os før ægløsningen og fik en lille dreng ud af det. Det må have været en standhaftig sædcelle.

Så er det noget med at pigesædceller er langsommere end drenge, så hvis manden kommer mens han er helt inde burde det give drengene et forspring.

Jeg har ingen anelse om det bare hvad jeg læste da vi gik igang med projekt baby.

Og så vil jeg sige at du er beriget med 3 piger så kan da godt forstå du gerne vil have en lille dreng til flokken også. Jeg har en søn nu og håber da lidt på at nummer to bliver en pige - dermed ikke sagt at man ikke vil elske barnet hvis det ikke bliver det køn man ønskede. Men som sagt... kan godt forstå dig

Anmeld

10. november 2009

Mum33

iln skriver:

Det siges ja at pigesædceller lever længst men vi "hyggede" os før ægløsningen og fik en lille dreng ud af det. Det må have været en standhaftig sædcelle.

Så er det noget med at pigesædceller er langsommere end drenge, så hvis manden kommer mens han er helt inde burde det give drengene et forspring.

Jeg har ingen anelse om det bare hvad jeg læste da vi gik igang med projekt baby.

Og så vil jeg sige at du er beriget med 3 piger så kan da godt forstå du gerne vil have en lille dreng til flokken også. Jeg har en søn nu og håber da lidt på at nummer to bliver en pige - dermed ikke sagt at man ikke vil elske barnet hvis det ikke bliver det køn man ønskede. Men som sagt... kan godt forstå dig

Ja drengene har et forspring, men hvis der ikke er noget æg (3-4 dage før æl) endnu og de må vente "dør" de i modsætning til pigerne der holder ud  Hmmm meget lig virkeligheden

Anmeld

10. november 2009

Misjelle

Der står i alt fald flere steder at drengene er hurtige men dør også hurtigt pigerne er langsomme, men kan leve længere tid i det sure miljø. Så jeg vil mene du gør det helt rigtige om det så virker har jeg ingen anelse om . Mit barn er undfanget på ægløsningsdagen og det blev en dreng, så måske der er noget om det ... eller måske har de mand bare flest af de langsomme piger

Anmeld

10. november 2009

Bom

Er det ikke noget med at kvinden skal have hovedet enten mod nord eller mod syd ved befrugtning, og så giver det et bestemt køn. Kan desværre ikke huske hvilken vej man skal vende for at det giver en dreng..

Anmeld

10. november 2009

Bom

Er det ikke noget med at kvinden skal have hovedet enten mod nord eller mod syd ved befrugtning, og så giver det et bestemt køn. Kan desværre ikke huske hvilken vej man skal vende for at det giver en dreng..

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

det  er vist også noget med at hvis man vil have en pige så er det missionær stilligen der er god. og hvis man vil have en dreng så er det den vovede doggystyle der er sagen he he kan ikke lige huske hvor jeg hørte det henne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.