Æv er rigtig ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Vinker

Kan godt forstå du er ked af det. Jeg er også helt sur på dine vejne for synes det er en gang fis i en hornlygte det de lukker ud. Troværdighed i min bare r**..... Forstår ikke hvordan de vil være det bekendt. De virker ret nedladende og dømmende sådan lige umiddelbart!

Men sødeste Camilla - Du har ikke gjort noget forkert fordi du ikke oplyste at du var gravid i starten. Det er i din ret at vente til du er 3 mdr henne!

Stort kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Vingummien

ej er da dem der er noget glat med og gør tingene være end de er. De har først krav på at vide det 3 mdr inden fødslen og er da kalrt manikke siger noget når manikke er særlig langt henne hvis nu der sker noget ik.

Fjolser og op med humøret du har i hvert fald ikke gjort noget forkert

Anmeld

10. november 2009

anna-jonas

Majastina skriver:

Hej Pernille,
Tak skal du have. Jeg synes også, at det er strengt. Og jeg tænker også, at jeg nok ryger ud, såsnart den nye er blevet ansat, det har jeg stærkt på fornemmelsen. Så må vi bare se, hvilken undskyldning de bruger.

De må jo ikke fyre gravide og barslende kvinder..................så du bliver nok ikke fyret. Er du medlem af en fagforening???

Hvis det bliver for hårdt for dig rent følelsesmæssigt, så meld dig syg, søde Camilla. Du skal passe på det ALLER VIGTIGSTE i verden, nemlig lille bebs i maven.

Sender store knus til dig

Mette

Anmeld

10. november 2009

Dictes mor

Nej det er rigtigt nok, jeg har ikke gjort noget forkert, jeg har fulgt loven og reglerne, man er jo nødt til at tænke på en selv, og det er det jeg gjorde i den situation. Jeg havde egentlig overvejet at ringe til en fagforening, men nu ser jeg lige det hele an. Min mor mener jeg bør pakke mine ting og smutte, hun blev rigtig sur på mine vejne, og det er jeg jo egentlig også. Jeg ved ikke helt, hvad jeg gør, for når alt kommer til alt, så er det jo bare et studiejob, og er det så det værd at stresse sådan over det. Jeg har ikke helt besluttet, hvad jeg gør, andet end at jeg idag vil tage en snak med chefen og høre ham ad, hvad det egentlig konkret har af betydning for mig, at de ansætter en anden. Og ellers så har jeg jo en sygemelding i lommen, min læge mente jo allerede i forrige uge, at jeg burde sygemelde mig, så det kan jo være en løsning.

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Majastina skriver:

Jeg tror helt bestemt at du har ret i, at det er i håb om, at jeg selv stopper. Det er bare en træls måde at gøre det på. Men men men, det er jo bare et studiejob, og jeg må lige tænke over, hvad jeg gør. Det er jo ikke sundt at stresse, når man er gravid.

Jeg er i 22. uge, men ved ikke endnu, hvad det bliver. Så det er lidt spændende, men den lille har det vist noget så godt, den møfler rundt inde i maven hele tiden, det er ret hyggeligt!

Ja det er nok en god ide at tænke meget over det hele. For som du selv skriver er det jo vigtigt at du tænker på dig selv og bebs. Men selvfølgelig hvis i har brug for pengene, er det jo også svært at se en anden løsning end at blive ved med at arbejde der!!

Jeg håber du finder den rigtige løsning for dig.

Åhh.... Hvor jeg dog savner den møffen rundt derinde  Nyd det  Det bliver da virkeligt spændende. Du har VIRKELIGT  noget at glæde dig til... det er SÅ fantastisk at være Mor - verdens bedste fuldtidsjob

Knus

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Nej, hvor er de latterlige!!! Du har sagt ja til et job på 10-15 timer, men arbejder meget mere. Hvad forventer de egentlig af dig!? Synes godt nok de er ringe. De fortjener slet ikke at have dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.