Jeg havde bare en skoddag på arbejde igår. Jeg var jo gravid til jobsamtalen, men fortalte det ikke, fordi jeg ikke var særlig langt henne og fordi det jo bare er et studiejob, min chef hiver mig så til side igår og fortæller mig, at det er der mange, som er blevet sure over, og at de føler sig trådt over tæerne, og at de i firmaet går meget op i troværdighed og at jeg ikke fremstod som troværdig, de havde derfor belsuttet, at de ville ansætte en mere, så jeg kan gå lidt ned i timer.
Det gjorde mig egentlig ret ked af det, for jeg synes ikke, at jeg har gjort noget forkert, og derudover har jeg virkelig arbejdet meget, også så meget at det er gået ud over mit studie. Jeg er ret surt over det, fordi i jobopslaget, som jeg søgte stod der, at man skulle arbejde 5-10 timer om ugen, det er det jeg har sagt jo til, men jeg har indtil nu arbejdet 15-20 timer om ugen, og det synes de ikke er nok. De mener jeg skal arbejde 25-30 timer, men det kan jo ikke passe, så de er sure over, at jeg ikke kan det, og det mener de, må være fordi jeg er gravid, og ikke fordi at jeg i virkeligheden burde bruge mindst 30-40 timer om ugen på studiet.
Det er bare ikke rart at vide, at de har snakket bag om ens ryg, og at der er en dårlig stemning omkring en. Æv!
Anmeld