Æv er rigtig ked af det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Dictes mor

Jeg havde bare en skoddag på arbejde igår. Jeg var jo gravid til jobsamtalen, men fortalte det ikke, fordi jeg ikke var særlig langt henne og fordi det jo bare er et studiejob, min chef hiver mig så til side igår og fortæller mig, at det er der mange, som er blevet sure over, og at de føler sig trådt over tæerne, og at de i firmaet går meget op i troværdighed og at jeg ikke fremstod som troværdig, de havde derfor belsuttet, at de ville ansætte en mere, så jeg kan gå lidt ned i timer.
Det gjorde mig egentlig ret ked af det, for jeg synes ikke, at jeg har gjort noget forkert, og derudover har jeg virkelig arbejdet meget, også så meget at det er gået ud over mit studie. Jeg er ret surt over det, fordi i jobopslaget, som jeg søgte stod der, at man skulle arbejde 5-10 timer om ugen, det er det jeg har sagt jo til, men jeg har indtil nu arbejdet 15-20 timer om ugen, og det synes de ikke er nok. De mener jeg skal arbejde 25-30 timer, men det kan jo ikke passe, så de er sure over, at jeg ikke kan det, og det mener de, må være fordi jeg er gravid, og ikke fordi at jeg i virkeligheden burde bruge mindst 30-40 timer om ugen på studiet.
Det er bare ikke rart at vide, at de har snakket bag om ens ryg, og at der er en dårlig stemning omkring en. Æv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mutti2

Majastina skriver:

Jeg havde bare en skoddag på arbejde igår. Jeg var jo gravid til jobsamtalen, men fortalte det ikke, fordi jeg ikke var særlig langt henne og fordi det jo bare er et studiejob, min chef hiver mig så til side igår og fortæller mig, at det er der mange, som er blevet sure over, og at de føler sig trådt over tæerne, og at de i firmaet går meget op i troværdighed og at jeg ikke fremstod som troværdig, de havde derfor belsuttet, at de ville ansætte en mere, så jeg kan gå lidt ned i timer.
Det gjorde mig egentlig ret ked af det, for jeg synes ikke, at jeg har gjort noget forkert, og derudover har jeg virkelig arbejdet meget, også så meget at det er gået ud over mit studie. Jeg er ret surt over det, fordi i jobopslaget, som jeg søgte stod der, at man skulle arbejde 5-10 timer om ugen, det er det jeg har sagt jo til, men jeg har indtil nu arbejdet 15-20 timer om ugen, og det synes de ikke er nok. De mener jeg skal arbejde 25-30 timer, men det kan jo ikke passe, så de er sure over, at jeg ikke kan det, og det mener de, må være fordi jeg er gravid, og ikke fordi at jeg i virkeligheden burde bruge mindst 30-40 timer om ugen på studiet.
Det er bare ikke rart at vide, at de har snakket bag om ens ryg, og at der er en dårlig stemning omkring en. Æv!

Hold da op... sikke nogle fjolser du arbejder med!! Du har jo intet gjort forkert, du behøver ikke oplyse dem noget før 3 mdr før fødslen!!

Jeg kan ikke se hvad søren det har at gøre med din troværdighed i arbejdsmæssige sammenhænge!! Synes da godt nok de er hårde ved dig!!

De havde jo højst sansynligt heller ikke ansat en de vidste der var gravid, hvis det var!!

Jeg håber du klarer dig, oven på sådan en grov besked!!

Kæmpe krammer til dig

Knus Pernille

Anmeld

10. november 2009

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op... sikke nogle fjolser du arbejder med!! Du har jo intet gjort forkert, du behøver ikke oplyse dem noget før 3 mdr før fødslen!!

Jeg kan ikke se hvad søren det har at gøre med din troværdighed i arbejdsmæssige sammenhænge!! Synes da godt nok de er hårde ved dig!!

De havde jo højst sansynligt heller ikke ansat en de vidste der var gravid, hvis det var!!

Jeg håber du klarer dig, oven på sådan en grov besked!!

Kæmpe krammer til dig

Knus Pernille

Hej Pernille,
Tak skal du have. Jeg synes også, at det er strengt. Og jeg tænker også, at jeg nok ryger ud, såsnart den nye er blevet ansat, det har jeg stærkt på fornemmelsen. Så må vi bare se, hvilken undskyldning de bruger.

Anmeld

10. november 2009

KWL

Æv altså søde. Sikke da noget. Jeg kan ikke forstå at nogle mennesker er sådan Det gør mig helt ked når man bare behandler et andet menneske sådan.

Ville ønske jeg kunne gøre mere end at sende et kæmpe varmt knus

Kristine

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Majastina skriver:

Hej Pernille,
Tak skal du have. Jeg synes også, at det er strengt. Og jeg tænker også, at jeg nok ryger ud, såsnart den nye er blevet ansat, det har jeg stærkt på fornemmelsen. Så må vi bare se, hvilken undskyldning de bruger.

Jeg kan rigtigt godt forstå dine tanker omkring det!! Men det må vel ikke fyre dig så længe du er gravid!!

Jeg synes det er groteskt at de svinger sådan en i hovedet af dig!! Mon ikke det er lidt i håb om at du selv stopper!!?

Hvordan opfører dine kollegaer sig over for dig??

Hvor langt er du henne med spunken??  Ved du hvad det bliver??

knus

Anmeld

10. november 2009

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan rigtigt godt forstå dine tanker omkring det!! Men det må vel ikke fyre dig så længe du er gravid!!

Jeg synes det er groteskt at de svinger sådan en i hovedet af dig!! Mon ikke det er lidt i håb om at du selv stopper!!?

Hvordan opfører dine kollegaer sig over for dig??

Hvor langt er du henne med spunken??  Ved du hvad det bliver??

knus

Jeg tror helt bestemt at du har ret i, at det er i håb om, at jeg selv stopper. Det er bare en træls måde at gøre det på. Men men men, det er jo bare et studiejob, og jeg må lige tænke over, hvad jeg gør. Det er jo ikke sundt at stresse, når man er gravid.

Jeg er i 22. uge, men ved ikke endnu, hvad det bliver. Så det er lidt spændende, men den lille har det vist noget så godt, den møfler rundt inde i maven hele tiden, det er ret hyggeligt!

Anmeld

10. november 2009

Dictes mor

Kristinewl skriver:

Æv altså søde. Sikke da noget. Jeg kan ikke forstå at nogle mennesker er sådan Det gør mig helt ked når man bare behandler et andet menneske sådan.

Ville ønske jeg kunne gøre mere end at sende et kæmpe varmt knus

Kristine

Tusind tak søde, det kan man også godt have behov for lige ovenpå sådan en besked

Anmeld

10. november 2009

KWL

Majastina skriver:

Tusind tak søde, det kan man også godt have behov for lige ovenpå sådan en besked

Men så sender jeg lige et par stykker mere

Knus

Anmeld

10. november 2009

Karo

Majastina skriver:

Nogen gange er folk bare for meget. Det er helt sikkert at det ikke handler om at de ikke syndes du arbejder nok, men fordi da har ondt i bagdelen ovre at du er gravid. Jeg syndes bestemt ikke du har bedraget dem på nogen måde. Det er ganske almideligt at man ikke fortæller man er gravid med det samme og det burde de også kunne sætte sig ind i.

Nej det er aldrig sjovt at vide at folk har snakket om en bag ens ryg, men prøv at igonrer det og tæk istedet på den dejlige lille baby der melder sin ankomst til Marts.

Anmeld

10. november 2009

Ni-ko-li-ne

helt ærligt, hvad er det for nogle fjolser?

hvis du bliver afskediget, så sørger du for at fortælle dem at du ikke havde pligt til at fortælle noget...

har du ikke en fagforening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.