Hvor mange er vi som har ventet 1 år + ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

håber snart det er os

vi har prøver i 3 år

blev gravid oktober 2009 men fik en sportan abort dec 2009

held og lykke alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Pocha

Alexis skriver:

Hvor mange er vi som har prøvet 12 mdr. eller mere?

Vi har prøvet 13 mdr. nu.

Vi har prøvet siden maj 2008, så det må blive 20 måneder. Vi har været hos gynækolog, og jeg har fået taget bloprøve på 2. mens dag og i dag på 21. mens dag, så nu skal vi vente på hvad prøverne siger og så skal vi evt. starte med noget fertalitetsbehandling.

Anmeld

4. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

rln1974 skriver:

Vi har prøvet siden maj 2008, så det må blive 20 måneder. Vi har været hos gynækolog, og jeg har fået taget bloprøve på 2. mens dag og i dag på 21. mens dag, så nu skal vi vente på hvad prøverne siger og så skal vi evt. starte med noget fertalitetsbehandling.

Vi er igang med 15 måned nu Den biokemiske i Nov 09 har sat både gode og dårlige tanker endnu mere på spidsen for mig...

Skal til Gyn. onsdag eftermiddag, og manden skal aflevere en ny sædprøve, da den første var lidt en nitte... SUK...

Anmeld

4. januar 2010

håber snart det er os

kudsk skriver:

vi har prøver i 3 år

blev gravid oktober 2009 men fik en sportan abort dec 2009

held og lykke alle sammen

ups mente 2008

Anmeld

8. januar 2010

kudsk skriver:

ups mente 2008

Også held og lykke til dig. Nu må det snart være din tur!!!

Anmeld

10. januar 2010

FrkC

Så er jeg oss med her..  Går ind i den 13. måned, har lige fået mens (røv og nøgler &nbsp

Hepper på os alle sammen

Anmeld

10. januar 2010

Tandfeen i forklædning skriver:

Så er jeg oss med her..  Går ind i den 13. måned, har lige fået mens (røv og nøgler &nbsp

Hepper på os alle sammen

Øv altså, puhhh det er så hårdt at vente og vente og vente.... At gå og drømme og alt det der.. SUK... Hvordan hænger du i?

Anmeld

10. januar 2010

Sofiedk

Tænker så meget på dig Alexis, det er nogle hårde dage du går igennem, men med alt den positive energi du har sendt til din kære lille livmoder, må den kunne forstå at denne måned altså er din måned til at få de to streger

Anmeld

11. januar 2010

Sofiekdk skriver:

Tænker så meget på dig Alexis, det er nogle hårde dage du går igennem, men med alt den positive energi du har sendt til din kære lille livmoder, må den kunne forstå at denne måned altså er din måned til at få de to streger

Tak Sofie. Det er dejligt at vide nogen tænker på mig. Det varmer meget. Åhhh håber også sådan at det er min tur nu. Kan ikke mærke noget specielt, ud over mens smerter som har været der hele ugen, men det er ikke første gang det er sket....

Håber sådan den er der denne gang

Også for dig, hvornår kan du teste igen?

Anmeld

11. januar 2010

FrkC

Alexis skriver:

Øv altså, puhhh det er så hårdt at vente og vente og vente.... At gå og drømme og alt det der.. SUK... Hvordan hænger du i?

Ja det er så forbandet hårdt ind imellem !!

Jamen, jeg sys egentlig det går meget godt. Lige bortset fra "bleve-gravid-delen"..  Tålmodigheden er ik det værste problem. Det er mere følelsen af at være utilstrækkelig der åbner for et "blødende sår" i maven.. Min kæreste er heldigvis meget god..  Han er så dejlig  Jeg overvejer at prøve at tage ÆL-tests i brug så må vi se..

Hva med dig??

for 2010-baby eller -graviditet til os alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.