Hvor mange er vi som har ventet 1 år + ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

oo

vi er igang på 31. måned så det holder hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

otlitrom

vi skal igang med 20. måned, så vidt jeg lige kan tælle mig frem til.. Synes lige det er 10 for mange... Det bliver nok mindst 2 mere, da manden snart rejser og først kommer hjem til nytår, så... Vi fortsætter, selvom det trækker tænder ud!

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmm... Man kan godt sige at det er mere end et år. Faktisk mere halvandet nu. Men jeg har jo været gravid 2 gange. 1 med trisomi 21 og sen abort og 1 sa... Så jeg vil også gerne have en rigtig dejlig lykkelig graviditet!!!

Anmeld

9. november 2009

oo

Zafir skriver:

Hmm... Man kan godt sige at det er mere end et år. Faktisk mere halvandet nu. Men jeg har jo været gravid 2 gange. 1 med trisomi 21 og sen abort og 1 sa... Så jeg vil også gerne have en rigtig dejlig lykkelig graviditet!!!

det skal vi nok få - you and I both!!

Anmeld

23. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Så er vi røget ind i 13 måned. Synes det er lidt hårdt. Var så tæt på sidste måned, men endte med en biokemisk

Anmeld

25. november 2009

lotte32

14 mdr. her 

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

DOH - gammel tråd...

Jeg trækker mit udsagn tilbage...

Anmeld

26. november 2009

Solstrålen

Vi har prøvet siden marts 2008 ..

Anmeld

20. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi er så på 14 måneder og nærmere os 15...

Ved ikke hvor meget længere jeg orker at blive ved...

Anmeld

4. januar 2010

chakrahealer

Hej alle der prøver at blive gravide! Krydser fingre for alle

Jeg er ny herinde, har selv to børn på snart 4 og 2 år syntes det er det bedste i hele verdenen at få børn og kan sagtens forstå hvor hårdt og frustrerende det må være når det ikke lykkes. 

Jeg er ved at uddanne mig til chakra healer og kunne godt tænke mig at hjælpe par der gerne vil ha børn.  Jeg vil gøre det gratis.  Man behøver ikke at tro på healing, men man skal kunne tænke at det måske virker og være villig til at prøve noget alternativt.  Man skal kunne sætte 2 timer af til hver healing og det gælder både manden og kvinden og det er i formiddagstimerne. 

skriv hvis du/i ønsker mere info så sender jeg gerne noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.