Kristinewl skriver:
Hej skønne tøser.
Nu nærmer tiden sig hvor jeg skal starte på arbejde igen. Puha er godt nok nervøs. Jeg håber det er den rigtige beslutning 
Jeg har det så meget bedre. Er glad og NYDER, ja i læste rigtigt, NYDER at være til. Jeg elsker at elske mine børn og mand og mit liv.
Der er sket så mange forandringer i mit liv. Der er kommet ro, glæde, overskud, fjolleri, sang og latter. Er det ikke bare skønt!!
Faktisk jokede Thomas forleden dag med at vi nok burde sætte medicinen lidt ned for ærligtalt så laver jeg ikke ret meget her hjemme. Huset er roddet og jeg tonser ikke rundt og laver ALT!! Men selvfølgelig mente han det ikke. Han er så lykkelig for at have mig tilbage.
Det er jo heller ikke fordi vi ikke får mad og rent tøj og sådan - men alt er bare kørt ned i tempo.
Samtidig er der jo byggerod over alt og jeg kan bare glæde mig til at vi snart har helt nyt køkken som fruen i huset gerne vil have det
Det bliver så godt.
Nå bare lidt sludder og sladder fra mig. Ha' en skøn mandag tøser.
KNUS 
Kristine min skønne rose
Det er så SKØNT
at du har fået det så godt igen. Det fortjener du virkelig!
Jeg håber og tror på at du bliver ved med at have det så godt 
Og tænk en gang; den medicin du frygtede at skulle ha, har hjulpet dig til at blive gode gamle Kristine igen
Nogengange er det bare det man mindst ønsker som er vejen frem!
Skattepige jeg glæder mig helt ubeskriveligt meget til du kommer på besøg på fredag - Savner dig helt ekstremt meget 
lig hilsen din Rikke
Anmeld