Byggerod, medicin og nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. november 2009

KWL

Hej skønne tøser.

Nu nærmer tiden sig hvor jeg skal starte på arbejde igen. Puha er godt nok nervøs. Jeg håber det er den rigtige beslutning

Jeg har det så meget bedre. Er glad og NYDER, ja i læste rigtigt, NYDER at være til. Jeg elsker at elske mine børn og mand og mit liv.

Der er sket så mange forandringer i mit liv. Der er kommet ro, glæde, overskud, fjolleri, sang og latter. Er det ikke bare skønt!!

Faktisk jokede Thomas forleden dag med at vi nok burde sætte medicinen lidt ned for ærligtalt så laver jeg ikke ret meget her hjemme. Huset er roddet og jeg tonser ikke rundt og laver ALT!! Men selvfølgelig mente han det ikke. Han er så lykkelig for at have mig tilbage.

Det er jo heller ikke fordi vi ikke får mad og rent tøj og sådan - men alt er bare kørt ned i tempo.

Samtidig er der jo byggerod over alt og jeg kan bare glæde mig til at vi snart har helt nyt køkken som fruen i huset gerne vil have det

Det bliver så godt.

Nå bare lidt sludder og sladder fra mig. Ha' en skøn mandag tøser.

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

oo

JUHUUUU! et livsbekræftende indlæg fra vores elskede Kristine på en rigtig grå novembermandag - det var lige hvad jeg havde brug for

Anmeld

9. november 2009

KWL

Åh hvor er du sød Trine. Ved godt der længe enten har været stille eller lorte sorte indlæg fra mig. Undskyld

Men nu er jeg vist tilbage Åh...det føles skønt

Ps. har i øvrigt fundet et nyt spil på FB

Anmeld

9. november 2009

anna-jonas

Det glæder mig så meget, at åbne pc'en....................og så læse det her indlæg. Os der ved hvad du har været igennem................synes det er glad musik for ørene og øjnene at læse om dit "nye" liv.

Mange knus MEtte

Anmeld

9. november 2009

oo

Kristinewl skriver:

Åh hvor er du sød Trine. Ved godt der længe enten har været stille eller lorte sorte indlæg fra mig. Undskyld

Men nu er jeg vist tilbage Åh...det føles skønt

Ps. har i øvrigt fundet et nyt spil på FB

oh no's et nyt spil på FB?!

Man må GERNE skrive sorte indlæg herinde! faktisk vil jeg sige, at du SKAL skrive dine sorte indlæg herinde Jeg er bare så glad for at læse at du har det godt igen, for nej hvor var hullet dybt i sommers. Jeg fortalte faktisk Søren om dig for nogle uger siden, da du skrev det første indlæg om at det gik meget bedre, og jeg var dybt taknemmelig for, at vi sad i bilen om aftenen, for jeg sad og smågræd imens  (men jeg er også frygtelig ustabil!!)

Anmeld

9. november 2009

Bondepigen

Hvor er det dejligt at du har det godt!

Anmeld

10. november 2009

KWL

Anna-jonas skriver:

Det glæder mig så meget, at åbne pc'en....................og så læse det her indlæg. Os der ved hvad du har været igennem................synes det er glad musik for ørene og øjnene at læse om dit "nye" liv.

Mange knus MEtte

Tak Mette. Det er så rart med jeres opbakning. Ville ikke vide hvad jeg skulle gøre uden

Synes det er rart at følge med i alle de gode, mindre gode og skønne ting der sker.

Håber også i snart får lidt ro i jeres lille familie. Det trænger i til

Mange knus og tanker fra mig

Anmeld

10. november 2009

KWL

Tjuhl skriver:

oh no's et nyt spil på FB?!

Man må GERNE skrive sorte indlæg herinde! faktisk vil jeg sige, at du SKAL skrive dine sorte indlæg herinde Jeg er bare så glad for at læse at du har det godt igen, for nej hvor var hullet dybt i sommers. Jeg fortalte faktisk Søren om dig for nogle uger siden, da du skrev det første indlæg om at det gik meget bedre, og jeg var dybt taknemmelig for, at vi sad i bilen om aftenen, for jeg sad og smågræd imens  (men jeg er også frygtelig ustabil!!)

Åh altså hvor er du skøn. Tænk at jeg sidder så lang væk fra dig og alligevel kan jeg næsten mærke din varme komme ud gennem computeren

Tak.

Anmeld

10. november 2009

KWL

bondepigen skriver:

Hvor er det dejligt at du har det godt!

Takker Du kan tro jeg også synes det er skønt at skrive det til jer. Det føles skønt

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Takker Du kan tro jeg også synes det er skønt at skrive det til jer. Det føles skønt

...og i lige måde, vil jeg sige. Det føles skønt at du er på igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.