Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirkemus skriver: Hejsa. Jeg vil gerne købe den til 550, hvis du vil levere den i Helsingør for mig. Jeg bor tæt på motorvejen og der er ca. 1/2 t. fra Kbh, alt efter hvor du kører fra, naturligvis!
Hejsa.
Jeg vil gerne købe den til 550, hvis du vil levere den i Helsingør for mig. Jeg bor tæt på motorvejen og der er ca. 1/2 t. fra Kbh, alt efter hvor du kører fra, naturligvis!
Desværre.. jeg kører ikke helt til Hensingør... jeg kommer helt fra Malmø og er sommetider i København.. derfor er det kun til Kbh og nærmeste omegn...
knus malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malou skriver: Underligt mål men den er 85*90 cm
Underligt mål men den er 85*90 cm
Ja, det er lidt skægt.....jeg giver beskeden videre, og vender nok tilbage i aften.
Ihh louise det er sq fristende står og skal bruge en meget snart, og så vidt jeg huske fylder den ikke så meget.. prøver lige at tage en snak med Johnny om det
Knus og hils omkring dig
malou skriver: 1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området. knus Malou
1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området.
knus Malou
Vi kunne også være interesseret alligevel hvis du ville kunne afl den på panum Der arbejder Henrik
Kravlegården er solgt i en privat besked...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128