Kravlegård sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.730 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. november 2009

malou

1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området.

knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området.

knus Malou

Kan den købes med drengen i?? Victor er da for lækker! (det var var slet ikke seriøst, så jeg smutter igen...)

Anmeld

9. november 2009

Mca<3

Vi skal faktisk have købt en men der er sgu for langt

Anmeld

9. november 2009

malou

DatterMalou skriver:

Kan den købes med drengen i?? Victor er da for lækker! (det var var slet ikke seriøst, så jeg smutter igen...)

smiler... det var nu meget sødt skrevet... men nej han er langtfra til salg

knus til dig

Anmeld

9. november 2009

malou

Alexanders Moar ... skriver:

Vi skal faktisk have købt en men der er sgu for langt

øv bøv...

knus

Anmeld

19. november 2009

Iliasmor

følger bund med..?? og hvilket prisleje havde du regnet med..??

Anmeld

23. november 2009

malou

amoura skriver:

følger bund med..?? og hvilket prisleje havde du regnet med..??

Hov havde ikke set du havde skrevet...  så unskyld mit sene svar. Ja bunden følger med (ikke peter plys tæppet) Men jeg har købt en topmadras i Ikea til 399 kr der ligger i..- som også følger med og tæppet ligger så ovenpå madradsen. Så ialt er der for 1300 kr. Jeg vil blive glad hvis jeg kan få 550 kr

knus Malou

Anmeld

23. november 2009

RumlesMor

Har en veninde der godt kunne være interesseret hvis den passer ind i et bestemt hjørne...så det afhænger af hvad længde x bredde den har?

-RumlesMor

Anmeld

23. november 2009

malou

RumlesMor skriver:

Har en veninde der godt kunne være interesseret hvis den passer ind i et bestemt hjørne...så det afhænger af hvad længde x bredde den har?

-RumlesMor

Underligt mål men den er 85*90 cm

Anmeld

23. november 2009

Kirkemus

Hejsa.

Jeg vil gerne købe den til 550, hvis du vil levere den i Helsingør for mig. Jeg bor tæt på motorvejen og der er ca. 1/2 t. fra Kbh, alt efter hvor du kører fra, naturligvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.