Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området.
knus Malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1 stk kravlegård sælges... den er hvid med runde træmmer og just.bar bund. Victor har ikke brugt den ret meget så den er meget velholdt. Ny pris 899 kr... - kom med seriøse bud... jeg levere den gerne til døren i Københavns området. knus Malou
Kan den købes med drengen i?? Victor er da for lækker! (det var var slet ikke seriøst, så jeg smutter igen...)
Vi skal faktisk have købt en men der er sgu for langt
DatterMalou skriver: Kan den købes med drengen i?? Victor er da for lækker! (det var var slet ikke seriøst, så jeg smutter igen...)
smiler... det var nu meget sødt skrevet... men nej han er langtfra til salg
knus til dig
Alexanders Moar ... skriver: Vi skal faktisk have købt en men der er sgu for langt
øv bøv...
knus
amoura skriver: følger bund med..?? og hvilket prisleje havde du regnet med..??
følger bund med..?? og hvilket prisleje havde du regnet med..??
Hov havde ikke set du havde skrevet... så unskyld mit sene svar. Ja bunden følger med (ikke peter plys tæppet) Men jeg har købt en topmadras i Ikea til 399 kr der ligger i..- som også følger med og tæppet ligger så ovenpå madradsen. Så ialt er der for 1300 kr. Jeg vil blive glad hvis jeg kan få 550 kr
Har en veninde der godt kunne være interesseret hvis den passer ind i et bestemt hjørne...så det afhænger af hvad længde x bredde den har?
-RumlesMor
RumlesMor skriver: Har en veninde der godt kunne være interesseret hvis den passer ind i et bestemt hjørne...så det afhænger af hvad længde x bredde den har? -RumlesMor
Underligt mål men den er 85*90 cm
Hejsa.
Jeg vil gerne købe den til 550, hvis du vil levere den i Helsingør for mig. Jeg bor tæt på motorvejen og der er ca. 1/2 t. fra Kbh, alt efter hvor du kører fra, naturligvis!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128