Tak for jeres svar... 
Jeg ved godt, at man selvfølgelig skal stå inde for de ting man skriver - og det gør jeg da 100%, men derfor irriterer det mig, at andre har behov for, at inddrage min mor i de ting jeg skriver og gør på FB.
Jeg skriver aldrig statements hvis jeg er i dårligt humør eller der sker noget i mit liv som andre ikke skal vide noget om. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at min humor er ret sort og grov - og det tror jeg "de gamle" har lidt svært ved, at relatere til da de ikke kender den side af mig.
Jeg har eks været i byen 3 gange i år 2009, så det er ikke ofte jeg kommer ud på den måde. Men når jeg så har skrevet det - eller evt, at jeg godt kunne tænke mig det... så bliver det jo til, at jeg render i byen konstant og hele tiden - det er b.la sådanne ting jeg er røv irriteret over.
Men jeg vil da kraftigt overveje, at slette nogle af "de ældre" selv om det måske i sidste ende ville gøre mere ondt end gavn. Dog mener jeg, at vedkommende selv burde have skrevet til mig da det jo er hende der SER "problemet"/ gør det til et problem. Det er da uansvarligt, at smide det over på min mor som nærmest tror jeg selv har lavet videoen da hun jo ikke har forstand på FB, pc og derfor ikke ved, at videoerne befinder sig på youtube hvor man så linker dem til FB.
Have a nice day.... 
/qp
Anmeld