Synes det er tankevækkende, at ens mor der hverken er medlem af FB eller formår, at betjene en pc får mere og mere indblik i ens færden på FB!?
Er ret irriteret over, at skulle "stå til ansvar" for statements og evt videoer jeg kan finde på, at lægge på min FB profil.
Min mor fortæller mig her til aften, at hendes brors kone havde fortalt om en eller anden "selvmords-bomber video" jeg havde lagt på FB - " Ja.... (havde hun sagt) "hun må jo tænke sig om, for der er mennesker der kan blive stødte over den slags"........ 
Jeg fatter ikke hun skriver til mig hvis hun har et problem med min færden på FB og det irriterer mig, at hun skal drage min mor ind i det?
Det er dog ikke første gang jeg hører en tilbagemelding fra min mor omkring noget jeg har skrevet - det har jeg gjort mange gange og jeg er sgu godt træt af det!
De fleste familiemedlemmer o.l kender én side af mig mens andre eks venner osv kender én anden side af mig - sådan vil det jo altid være.
Hvordan er jeres oplevelser med den slags - har i nogle?
/qp - som egentlig synes familie og andre ældre er røv belastende, at være FB venner med! 
PS.... Jeg har forsøgt, at gøre sådan så visse mennesker ikke kan se mine statusopdateringer - men det har så åbenbart ikke virket? - Er der andre muligheder end ligefrem, at skulle til at slette en masse mennesker der sikkert bliver fornærmet over det?
Anmeld