siouxiee skriver:
Jeg var til nakkefold skanning i uge 13.. Vi fik et fantastisk billede nedefra, hvor man kunne se numsen og benene der strittede ud til hver side.. Og lige der i midten sad en nydelig tap.. Smiler. Jordemoderen sagde at man normalt ikke kunne vurdere barnets køn så tidligt, men at dette bestemt lignede en dreng. Min veninde stejler vildt over denne besked.. Hun siger at det er umuligt at se så tidligt.. Hvad er jeres andres erfaringer med dette? 
Mvh. Susie (15+)
hende der scannede mig til nf sagde man godt kunne se det så tidligt. og vi fik at vide at det så ud til at være en pige. hun var ikk helt sikker fordi hun lå og gemte sig lidt. har fået bekræftet 2 gange siden det er en pige. og håber også det er det om 4 uger når hun kommer ud.
måske din veninde er misundelig, måske de ikke har kunne se det på hendes scanninger, hvis hun har været gravid.
tror det kommer meget an på om det er nye eller gamle maskiner de bruger. ved min søster kunne de f.eks ikk se det men hendes billeder er også mere udtydelige en mine var, så tror det kommer an på maskinen og om det er et gosdt trænet øje der kigger.
nå kæmpe forklaring fra mig. tillykke med den lille dreng
knus liv 36+0
Anmeld