Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Godmorgen.Nå..den var negativ idag...men stadig ingen tegn på mens overhovedet andet end lidt niven og murren i underlivet..men det kan jo være begge dele! Så jeg venter og ser om mens dukker op, og ellers tester vi igen om et par dage. Så kryds lige igen
Godmorgen.Nå..den var negativ idag...men stadig ingen tegn på mens overhovedet andet end lidt niven og murren i underlivet..men det kan jo være begge dele! Så jeg venter og ser om mens dukker op, og ellers tester vi igen om et par dage. Så kryds lige igen
Du kan tro, jeg nok skal fortsætte med at krydse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skruk skriver: Du kan tro, jeg nok skal fortsætte med at krydse
Skruk skriver: Kan godt forstå din forvirring... I et indlæg fra marts skrev jeg, at jeg nu havde smidt p-pillerne da kæresten og jeg ville påbegynde projekt baby fra juni. Jeg stoppede allerede med p-pillerne i marts for at sikre, et de ville være helt ude af kroppen inden juni. I mellemtiden (fra marts-juni) besluttede vi os for, at uskyde projekt baby frem til oktober pga. udannelse, arbejde osv. Derfor startede vi først op på projektet i oktober, og derfor var den der i første forsøg Ved ikke om du blev mere forvirret af min forklaring Hilsen M
Kan godt forstå din forvirring...
I et indlæg fra marts skrev jeg, at jeg nu havde smidt p-pillerne da kæresten og jeg ville påbegynde projekt baby fra juni. Jeg stoppede allerede med p-pillerne i marts for at sikre, et de ville være helt ude af kroppen inden juni. I mellemtiden (fra marts-juni) besluttede vi os for, at uskyde projekt baby frem til oktober pga. udannelse, arbejde osv.
Derfor startede vi først op på projektet i oktober, og derfor var den der i første forsøg
Ved ikke om du blev mere forvirret af min forklaring
Hilsen
M
Nårh ok Så jeg med .. Er sgu blevet så mistroisk Tillykke
stort tillykke her fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128