Må simpelthen dele det med jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

DzenanaC

Tillykke tillykke

Var din sidste menstruationsperiodes første dag den 2/10 så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Neki

Skruk skriver:

Min kæreste har hele tiden været helt overbevist om, at den ville være der i første forsøg -typisk mænd  

Derudover var der nogle små tegn som udebleven menstruation, ømme brystvorter (selvom det ik' er nogen garanti, da min mens. cyklus har været meget svingende og får ofte ømme brystvorter i forbindelse med æl. og mens.)

Sidst, men ikke mindst, var der et eller andet uforklarligt der sagde mig, at noget var anderledes...

Har du testet? 

Jeg blev enig med kæresten om først at teste imorgen for lige at se om min mens dukkede op som forventet idag...for så var der jo ingen grund til at bruge en test!

Men det gjorde den så ikke... så nu tester vi imorgen og ser hvad den siger! Tør næsten ikke håbe...

Hvor længe gik du over din forventede mens før du testede positiv?

Anmeld

10. november 2009

Skruk

DzenanaC skriver:

Tillykke tillykke

Var din sidste menstruationsperiodes første dag den 2/10 så? 

Ja, min sidste menstruations første dag var d. 2. oktober, så har termin d. 9. juli 2010 

Anmeld

10. november 2009

Skruk

Neki skriver:

Jeg blev enig med kæresten om først at teste imorgen for lige at se om min mens dukkede op som forventet idag...for så var der jo ingen grund til at bruge en test!

Men det gjorde den så ikke... så nu tester vi imorgen og ser hvad den siger! Tør næsten ikke håbe...

Hvor længe gik du over din forventede mens før du testede positiv?

Uhh hvor bliver det spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer  

Jeg testede, da der var gået 37 dage og sidste gang jeg fik min mens. gik der 36 dage, så én dag over tid. Men som sagt har min mens været ret ustabil, sommetider 29 dage og andre gange 38 dage...

Håber på at høre om en positiv test fra dig lidt senere på dagen

Anmeld

10. november 2009

Mca<3

Har i ikke været i gang i 7 mdr ???

Anmeld

10. november 2009

Neki

Skruk skriver:

Uhh hvor bliver det spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer  

Jeg testede, da der var gået 37 dage og sidste gang jeg fik min mens. gik der 36 dage, så én dag over tid. Men som sagt har min mens været ret ustabil, sommetider 29 dage og andre gange 38 dage...

Håber på at høre om en positiv test fra dig lidt senere på dagen

Godmorgen.

Nå..den var negativ idag...men stadig ingen tegn på mens overhovedet andet end lidt niven og murren i underlivet..men det kan jo være begge dele!

Så jeg venter og ser om mens dukker op, og ellers tester vi igen om et par dage.

Så kryds lige igen

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

Neki skriver:

Godmorgen.

Nå..den var negativ idag...men stadig ingen tegn på mens overhovedet andet end lidt niven og murren i underlivet..men det kan jo være begge dele!

Så jeg venter og ser om mens dukker op, og ellers tester vi igen om et par dage.

Så kryds lige igen

Krydser alt hva der krydses kan....

Anmeld

10. november 2009

Neki

LouiseLarsen skriver:

Krydser alt hva der krydses kan....

Jeg takker Tror det hjælper med alle de krydsede fingre

Anmeld

10. november 2009

LouiseNielsen

Neki skriver:

Jeg takker Tror det hjælper med alle de krydsede fingre

Er da at håbe.....

Anmeld

10. november 2009

Skruk

Alexanders Moar ... skriver:

Har i ikke været i gang i 7 mdr ???

Kan godt forstå din forvirring... 

I et indlæg fra marts skrev jeg, at jeg nu havde smidt p-pillerne da kæresten og jeg ville påbegynde projekt baby fra juni. Jeg stoppede allerede med p-pillerne i marts for at sikre, et de ville være helt ude af kroppen inden juni. I mellemtiden (fra marts-juni) besluttede vi os for, at uskyde projekt baby frem til oktober pga. udannelse, arbejde osv.

Derfor startede vi først op på projektet i oktober, og derfor var den der i første forsøg

Ved ikke om du blev mere forvirret af min forklaring

Hilsen

M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.