Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

betina

MimseMajse skriver:

Det var rigtig dejligt at høre...

Hvordan kan det være nogen for metformin??...jeg synes bare jeg har læst man får det som en hjælp til vægttab, og synes da ikke du ligner en der har brug for det?

Hej igen,

Undskyld det sene svar - Der kom lige en fødsel i "vejen"

Jeg fik metformin for at holde PCO'en nede og det hjalp rigtig godt... Lægen kunne se hvis jeg ikke havde taget dem i et par dage inden jeg blev scannet!

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

MM1987

betina skriver:

Hej igen,

Undskyld det sene svar - Der kom lige en fødsel i "vejen"

Jeg fik metformin for at holde PCO'en nede og det hjalp rigtig godt... Lægen kunne se hvis jeg ikke havde taget dem i et par dage inden jeg blev scannet!

Held og lykke

Kæmpe Tillykke...

Okay...

Jeg er nu i fuld gang med behandlingen, og skal scannes om en uge, så vi krydser bare fingre...

Hyg dig med dit nye lille vidunder...

Anmeld

4. november 2010

Louisiana

Mia Maia skriver:

Hej...

Andre der har erfaring med pergotime??

I mandags fik jeg scannet mine æggestokke, og noget kunne tyde på jeg har PCO, da der var cyster hele vejen rundt i kanten, der er dog passage.

Jeg har så fået nogen piller der skal give mig en blødning, og derefter skal jeg så tage pergotime for at få en ægløsning, og så til en yderligere scanning for at se om det virker...

Så er det jeg rigtig godt kunne tænke mig nogen positive historie med pergotime??

Ej alle erfaringer er velkomne...

KNUS

Hej!

Jeg faldt lige over dette indlæg, da jeg søgte på Pergotime på Google, og nu er jeg da helt vildt nysgerrig! Hvordan gik det med det?? Skal selv starte på Pergotime næste gang jeg får menstruation

Anmeld

5. november 2010

MM1987

Louisiana28 skriver:

Hej!

Jeg faldt lige over dette indlæg, da jeg søgte på Pergotime på Google, og nu er jeg da helt vildt nysgerrig! Hvordan gik det med det?? Skal selv starte på Pergotime næste gang jeg får menstruation

Hej.

Du kan læse om alle mine forsøg på min profil.

Det lykkedes kun mig at blive gravid engang med insemination, men det skyldes min krop og ikke pergotime, så det skal du ikke tænke på.

De fleste får pergotime op til insemination, og nogen får så også gonal-f i de sidste dage.

Held og lykke med det

Anmeld

17. november 2010

Louisiana

Mia Maia skriver:

Hej.

Du kan læse om alle mine forsøg på min profil.

Det lykkedes kun mig at blive gravid engang med insemination, men det skyldes min krop og ikke pergotime, så det skal du ikke tænke på.

De fleste får pergotime op til insemination, og nogen får så også gonal-f i de sidste dage.

Held og lykke med det

Er ked af, at det ikke har virket for dig  Er lige blevet færdig med at tage dem, så håber da de sætter gang i noget ægløsning. Har dog haft kvalme og ondt i underlivet efter jeg stoppede med at tage dem... Ved ikke om det skyldes pillerne  Har du haft bivirkninger med Pergotime?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.