Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.471 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. november 2009

MM1987

Hej...

Andre der har erfaring med pergotime??

I mandags fik jeg scannet mine æggestokke, og noget kunne tyde på jeg har PCO, da der var cyster hele vejen rundt i kanten, der er dog passage.

Jeg har så fået nogen piller der skal give mig en blødning, og derefter skal jeg så tage pergotime for at få en ægløsning, og så til en yderligere scanning for at se om det virker...

Så er det jeg rigtig godt kunne tænke mig nogen positive historie med pergotime??

Ej alle erfaringer er velkomne...

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

oo

hej du

jeg har selv fået pergotime i mine IUI behandlinger. Jeg er nu sund og rask, men undfanger desværre ikke naturligt, så jeg har fået hjælp blandt andet med pergotime.

For mig har det virket lige efter bogen, pergotimen har hjulpet mig til at producere tre store æg til hver eneste ægløsning jeg har haft i mine 5 behandlinger indtil videre. Jeg har ikke haft de store bivirkninger ved pergotimen alene (jeg tager pergotime i 5 dage og derefter to Gonal-F sprøjter, som er ægmodningstof og til sidst en Ovitrelle sprøjte der giver mig ægløsning), udover at mit humør har svinget lidt mere. Jeg har lettere til tårer og lettere til vredesudbrud - men man lærer at leve med det

Jeg håber pergotimen virker for dig og at du snart kan opleve det mirakel det er, at få to streger på graviditetstesten

Anmeld

8. november 2009

MM1987

Det lyder rigtig godt...

Jamen jeg håber virkelig også det bare virker...

Og så håber jeg for dig at det næste skridt lykkedes...

KNUS

Anmeld

9. november 2009

MM1987

Flere erfaringer med pergotime??

Anmeld

9. november 2009

Joanna

MimseMajse skriver:

Flere erfaringer med pergotime??

Jeg har ikke erfaringer personligt, men det forekommer mig, at de fleste, jeg har hørt komme i behandling med hormoner, bliver gravide ret hurtigt efter. Så mon ikke, der er sensommer/efterårsbaby til dig? Jeg håber det !

Anmeld

9. november 2009

MM1987

Det var rigtig dejligt at høre...

Jeg håber det inderligt...

MVH

Anmeld

17. november 2009

BubbieBear

MimseMajse skriver:

Hej...

Andre der har erfaring med pergotime??

I mandags fik jeg scannet mine æggestokke, og noget kunne tyde på jeg har PCO, da der var cyster hele vejen rundt i kanten, der er dog passage.

Jeg har så fået nogen piller der skal give mig en blødning, og derefter skal jeg så tage pergotime for at få en ægløsning, og så til en yderligere scanning for at se om det virker...

Så er det jeg rigtig godt kunne tænke mig nogen positive historie med pergotime??

Ej alle erfaringer er velkomne...

KNUS

Jeg har kun gode erfaringer med Pergotime De har givet mig ÆL hver gang jeg har taget dem (50mg)

Anmeld

18. november 2009

MM1987

Det var dejligt at høre...

Er det lykkedes dig at blive gravid også, eller??

Jeg starter på provera idag for at få en blødning, og ja så når den er kommet skal jeg jo så videre med pergotime, så håber bare det kommer til at virke...

Anmeld

18. november 2009

betina

Hejsa,

Jeg har også PCO.

Fik pergotime (og metformin) og Æl-sprøjter. Efter 4*Pergotime og 3*ÆL-sprøjte var der gevinst...  

Er nu gravid i uge 37. Så jeg har kun gode erfaringer

Mener ikke jeg havde de store bivirkninger...

Held og lykke med det

Anmeld

18. november 2009

MM1987

Det var rigtig dejligt at høre...

Hvordan kan det være nogen for metformin??...jeg synes bare jeg har læst man får det som en hjælp til vægttab, og synes da ikke du ligner en der har brug for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.