Ida-news.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

KWL

Åh for pokker da Mette, det gør ondt i hjertet at læse din indlæg. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må føles. MEN Ida har jo en super dejlig familie og ikke mindst en super skøn, sej og stærk mor. Hun er elsket over alle grænser og har det godt. Husk det.

Jeg håber i bliver bakket op og støttet og får alt den hjælp i trænger til.

Sender de varmeste knus til dig, din familie og til din skønne skønne Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Milka

Anna-jonas skriver:

Ja, det er det bedste bud de har på, hvorfor det er gået som det er. Og symp. startede ret kort tid efter at hun fik vaccinen. Statens serumsinstitut, som står for al vaccine her i landet, har kigget på sagen...........og giver kighostevaccinen skylden. Derfor måtte Ida ikke få den ved 5 mdr. vaccination.

Tænk at sådan et lille prik, kan ødelægge en hjerne............man fatter det ikke.

vaccinationerne er jo statsanbefalede og vel ikke på eget ansvar. har i tænkt jer at søge erstatning?

undskyld mit sprog men jeg synes det er så fucked   jeg tænker rigtig meget på dig...

Anmeld

9. november 2009

anna-jonas

Milka skriver:

vaccinationerne er jo statsanbefalede og vel ikke på eget ansvar. har i tænkt jer at søge erstatning?

undskyld mit sprog men jeg synes det er så fucked   jeg tænker rigtig meget på dig...

Ja, vi skal søge erstatning hos patientklagenævnet..................men i samråd med vores kontaktlæge på skejby. For det er jo svært at vurdere Ida's varige men, når hun kun er 8 mdr.

Knus Mette

Anmeld

9. november 2009

Bondepigen

Årh, hvor kan jeg godt forstå at du/I er kede af det, men det er IKKE jeres skyld. De fleste giver jo deres børn de forskellige vacciner, og det gør vi jo netop i den tro, at vi gør vores barn det bedste. Det må I ikke klandre jer selv for.

Ida er jo bare en køn, dejlig, sød lille pige. Håber bare hun kan blive hjulpet med mundmotorikken, så hun kan begynde at spise lidt bedre og evt. få flaske så du osse kan få noget hvile indimellem.

Ønsker jer alt det bedste allesammen!!!

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Åhhh for pokker altså.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville blot sige at jeg tænker rigtig meget på dig og din familie!

Anmeld

9. november 2009

Ida.

Det er bare så uretfærdigt Mette - kan godt forstå, du sørger...det skal du have lov til! Kan også godt forstå din dårlige samvittighed - for selvom den ikke er berettiget, det er jo ikke din skyld, så er den alligevel meget naturlig!!

Sender dig og dine en masse tanker!

Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.