åh Mette!
Det er jo en vaccine som langt de fleste af os vælger at få fordi alternativet virker helt forkert. Og langt de fleste tænker jo ikke et øjeblik over, at der kan ske noget ved at få sit barn vaccineret.
Jeg syntes det er en ENORM forskel på, om man vælger at gøre noget i den allerbedste tro og mening eller om man vælger at gøre noget fordi man egentlig er røvligeglad. I har fået Ida vaccineret i den allerbedste mening: for at beslytte jeres barn. Det er der INGEN der kan klandre jer for! (og hvis de gør, inklusiv den dumme lille stemme der sidder inde i dit hoved og siger, at det hele er din skyld, så får de the pussygang på nakken!!).
Det er skrækkeligt det der er sket, men at prøve at placere skylden - og at prøve at placere skylden hos jer selv - løser ingen verdens ting. Det vigtigste er, at finde ud af hvordan Idas liv skal fungere og så bare elske, elske, elske hende, som jeg ved I allesammen gør uanset om hun var handicappet eller ej.
Tænk på: Ida er her stadig - efter alt det møg hun har været igennem, er hun her stadig. Ida er skide stærk, hun har allerede vist sin vilje til at leve, og hendes smil på de billeder vi ser, viser, at JA, sikke noget pis man skal mødes med her i livet, men det skal nok komme til at fungere, for jeres datter har ben i næsen!
(og undskyld hvis jeg blir lidt for pladderagtig, jeg er pumpet fuld af hormoner, så jeg er een stor sæbeopera indeni, men jeg mener sgu hvad jeg skriver!!)
Anmeld