Alenemor med nyfødt... og hund ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Smukkert

suanne85 skriver:

Godt ske du vil tude. men som du selv nævner, hvad er bedst for hunden.

Kan du kl 6-7 om morgeb overskue at skal pakke baby osv for at gå ud og få den luftet osv. er sådan nogle ting du skal tænke over når det er.

Og hvis du venter indtil baby kommer, vil du så ikke føle at du svigter hvis du på dag 2 bare slet ikke kan have det i dit hoved

De første par dage efter fødslen passer min mor den så jeg kun skal fokusere på den lille der.

Jeg kan desværre ikke sige på forhånd om jeg kan klare at have både hund og baby, når jeg står alene. Jeg ved ikke hvor hårdt det bliver at blive mor.
Jeg ved heller ikke hvordan hunden reagerer. Det er vigtigt jeg kan få den til at lystre og få den til at holde op med at kradse på dørene om natten, for det ville vække bettemanden. Jeg giver ikke op uden kamp hvertfald, så jeg prøver og ser og hvis den slet ikke kan være alene om natten, så er jeg nødt til at lade min far få den. Hundehår og baby det fungerer ikke sammen i min verden, så jeg lukker den ikke ind i soveværelset igen. Jeg har også lukket den ud af soveværelset tidligt i graviditeten netop fordi den ikke skulle føle det var pga. babyen.

Jeg må se tiden an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Vingummien

T231109 skriver:

De første par dage efter fødslen passer min mor den så jeg kun skal fokusere på den lille der.

Jeg kan desværre ikke sige på forhånd om jeg kan klare at have både hund og baby, når jeg står alene. Jeg ved ikke hvor hårdt det bliver at blive mor.
Jeg ved heller ikke hvordan hunden reagerer. Det er vigtigt jeg kan få den til at lystre og få den til at holde op med at kradse på dørene om natten, for det ville vække bettemanden. Jeg giver ikke op uden kamp hvertfald, så jeg prøver og ser og hvis den slet ikke kan være alene om natten, så er jeg nødt til at lade min far få den. Hundehår og baby det fungerer ikke sammen i min verden, så jeg lukker den ikke ind i soveværelset igen. Jeg har også lukket den ud af soveværelset tidligt i graviditeten netop fordi den ikke skulle føle det var pga. babyen.

Jeg må se tiden an

Det er forskelligt hvor hårdt det er, nogen får jo kolik og andre sove bare og spiser. Vi havde selv en måned hvor Emil skreg konsatnt, ellers har han bare været så nem. Så er meget forskelligt. men er nok en god ide allerede nu at give hunden mindre opmærksomhed, så bliver det nok nemmere

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

Ingenting er ændret her mht. til hunden... Han må være, hvor vi er... Hvis han blev smidt i gangen, vil han blive rigtig træls at have med at gøre.. Så han er stort set med i alt, når Julie er på gulvet osv...

Min sp, begyndte også at sige, inden jeg havde født, om jeg nu også kunne overskue at have hund...

Hvorfor skulle jeg ikke kunne overskue at have hund... Det går fint...

Han kommer med på alle gå ture med barnevognen...

Kender nogen som har hund, jamen når den skal lave eller tisse, lukker de den bare ud i haven.. Og det er også en stor race,

Jeg har ikke fået en hund, for at lufte den i haven...

Min mor har en hund, hun går aldrig ture med den... Den kommer kun i haven, jeg synes det er synd, har sagt til hende mange gange, gå dog ture med hunden i stedet for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.