en julegave til min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

oo

TbCp skriver:

Kanon god gave!!!!

Må lige høre hvad det er for to bøger du har købt.... kunne være det var nogen af dem Carsten endnu ikke har.

ja, jeg skal nok lige tjekke titlerne til dig, men de er gemt nede i stuen...hvor Søren sidder...så jeg kan ikke tjekke dem lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

oo

jeg tror også det blir en rigtig god gave. Han er meget udenfor med sine søskende pga aldersforskellen, og de to ældste har noget jalousihimstregimst med Søren, så igår sad han fx for sig selv og kiggede billeder, fordi Poul og Mette satte sig sammen og hver gang Søren sagde "aj, jeg kan også huske..." blev han ignoreret. Ret hårdt at se på, og til sidst blev jeg sådan...åh, småirriteret, fordi Søren heller ikke ville være træls og tage billeder hvis de andre ville have dem. Så fik jeg ham til at gå et album igennem inden de andre så i det og tage de billeder han selv ville have, og dermed fik han et helt fantastisk billede af sin far

jeg er bare glad for, at mine søskende og min familie holder så meget af ham, for det oplever han desværre ikke i sin egen familie (han nægter fx pure at holde jul med sin egen familie, så lidt bryder han sig om dem )

Anmeld

8. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg tror også det blir en rigtig god gave. Han er meget udenfor med sine søskende pga aldersforskellen, og de to ældste har noget jalousihimstregimst med Søren, så igår sad han fx for sig selv og kiggede billeder, fordi Poul og Mette satte sig sammen og hver gang Søren sagde "aj, jeg kan også huske..." blev han ignoreret. Ret hårdt at se på, og til sidst blev jeg sådan...åh, småirriteret, fordi Søren heller ikke ville være træls og tage billeder hvis de andre ville have dem. Så fik jeg ham til at gå et album igennem inden de andre så i det og tage de billeder han selv ville have, og dermed fik han et helt fantastisk billede af sin far

jeg er bare glad for, at mine søskende og min familie holder så meget af ham, for det oplever han desværre ikke i sin egen familie (han nægter fx pure at holde jul med sin egen familie, så lidt bryder han sig om dem )

Øv hvor trist

Men ja, så er det dejligt med en god svigerfamilie

Anmeld

8. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk ide!! Virkelig smukt! Hvem ville ikke bare ELSKE sådan en gave?? Hvor er du bare en dejlig kæreste!!

Anmeld

8. november 2009

oo

nååårh se lige min søde mand som barn - jeg har absolut intet imod hvis der en dag er sådan en lille lyshåret knægt i vores liv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2009

anna-jonas

Super ide, Trine. Søren vil da elske det. Men pas på at han ikke opdager det............hvis han kommer til at kigge over skulderen, mens du skriver hemmeligheder her på Baby.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.