jeg har egentlig allerede købt både en lækker sweater og to spændende bøger om henholdsvis 2. verdenskrig og Stalin til min skønne husbond, men igår fik jeg en fremragende ide - syntes jeg selv.
Igår var vi hos min ene svigerinde og dele billederne fra deres barndomshjem (Søren er efternøler og har 3 søskende der er omkring 50, og hans forældre er døde, Oluf da Søren var 16 og Ida for halvandet år siden). Vi har fået en hel masse rigtig dejlige billeder af Søren som barn og ung, men de ligger i een stor pærevælling. Nu har vi lige siddet i sofaen og gennemgået dem igen og jeg har skrevet bagpå hvem folk er osv., og nu er mit HEMMELIGE plan, at lave et fotoalbum til ham i julegave. Altså et hvor det hele er sat i system og i emner og et som han kan have altid og kigge i og se sine forældre og gården og alle dyrene (vi har seriøst 50 billeder af hunde, katte, køer og heste der bare står og glor!!).
Normalt giver vi hinanden julegaver om morgenen den 24., men jeg tror, at han skal have lov først at åbne denne gave om aftenen hjemme ved min mor, for jeg tror at han vil opleve det som rigtig positivt, at min familie (som ææææælsker Søren) vil kigge billeder og høre ham fortælle om sine forældre og sin barndom. Så det er min plan! Nu skal jeg bare sortere billederne og købe et album uden han opdager det
Anmeld