Mens vi venter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

anna-jonas

Der er ved at indfinde sig lidt julestemning herhjemme...................og det bliver sikkert den bedste jul ever. Anna er virkelig MED i år, og snakker om nisser og julegaver som julemanden skal komme med. Vi pynter først op 1 mdr. før DAGEN. Men i år skal vi lave småkager, konfekt og juleklip til den helt store guldmedalje.

Grunden til at julen altid er bedre med børn, er jo fordi de TROR på julemanden..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vinker

Anna-jonas skriver:

Der er ved at indfinde sig lidt julestemning herhjemme...................og det bliver sikkert den bedste jul ever. Anna er virkelig MED i år, og snakker om nisser og julegaver som julemanden skal komme med. Vi pynter først op 1 mdr. før DAGEN. Men i år skal vi lave småkager, konfekt og juleklip til den helt store guldmedalje.

Grunden til at julen altid er bedre med børn, er jo fordi de TROR på julemanden..............

Tror DU ikke på julemanden Mette  ???? Men ja du har ganske ret; de kære børn tror på det og lever sig virkelig ind i alle de mange smukke julehemmeligheder og traditioner. Det er dét der gør julen så speciel og enestående

Jeg glæææææder mig også helt vildt til at Niklas Emil rigtig er med i alle forberedelserne og rigtig tar del i glæden ved julen

Anmeld

8. november 2009

NaFe

Her står den på nedtælling til 1. December.. Jeg køber og køber nisser, snemænd og diverse juleting konstant. Vil bare gøre det til sådan en hyggelig måned for feluca. Og juletræ skal vi også have, ved dog bare a den lille pilfinger nok skal få sat mine nerver på spil..hehe...

Ja jeg køber sågar jule dvd`er. Har købt to juledvd`er til feluca og køber også tit film til mig selv der handler om jul, syntes det  vildt hyggeligt og elsker a se dem.. Min ynglings er LoveActually og FamilyStone med sarah jessica parker...

Ved dog ikke endnu vor vi skal holde jul...

Anmeld

9. november 2009

KWL

Jeg elsker også julen og alt ved julen. Jeg er nok juletosset!! HIHI.

Jeg er allerede i stemning - og er er begyndt at købe julegaver. Men det har jo en helt anden grund.

Jeg vil bage, hygge, synge, spise, danse ...... JUL!!!! HURRA

Kristine - der nok er lidt fjollet i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.