Måske det er for tideligt for nogen, men hvor mange er ved at være i julestemning??? Og hvor mange nægter at snakke om jul før vi er halvvejs inde i december månede???
Synes det er sjælendt at jeg er i julestemning før den 24. december, men vil gerne indrømme at jeg i år er noget foran mig selv.... Jeg er så småt ved at komme i julestemning. Jeg glææææder mig til at julebage, lave konfekt og pynte op. Egentlig utroligt at denne stemning melder sig når nu det desværre ser ud til jeg er arbejdsløs fra den 1. december.... Men et eller andet sted går jeg vel og drømmer om at få lov at holde jul i fred og bare hygge hele måneden og så først i januar gi den gas (men hvis jeg kender kommunen ret så lever jeg i en drømmeverden....)
Men måske denne for-stemning blot skyldes at jeg igen i år ikke skal arbejde hele julen væk (sidste år var jeg jo på barsel) for det er absolut ikke den fedeste tid at arbejde i butik på. Jeg vil så gerne have tid sammen med min dejlige familie. Rigtig nyde dem og undgå julestress 
Lige et lille stemningsbillede

Anmeld