Mens vi venter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Vinker

Måske det er for tideligt for nogen, men hvor mange er ved at være i julestemning??? Og hvor mange nægter at snakke om jul før vi er halvvejs inde i december månede???

Synes det er sjælendt at jeg er i julestemning før den 24. december, men vil gerne indrømme at jeg i år er noget foran mig selv.... Jeg er så småt ved at komme i julestemning. Jeg glææææder mig til at julebage, lave konfekt og pynte op. Egentlig utroligt at denne stemning melder sig når nu det desværre ser ud til jeg er arbejdsløs fra den 1. december.... Men et eller andet sted går jeg vel og drømmer om at få lov at holde jul i fred og bare hygge hele måneden og så først i januar gi den gas (men hvis jeg kender kommunen ret så lever jeg i en drømmeverden....)

Men måske denne for-stemning blot skyldes at jeg igen i år ikke skal arbejde hele julen væk (sidste år var jeg jo på barsel) for det er absolut ikke den fedeste tid at arbejde i butik på. Jeg vil så gerne have tid sammen med min dejlige familie. Rigtig nyde dem og undgå julestress

Lige et lille stemningsbillede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Jeg elsker jul og kunne godt pynte op nu hvis det var Jeg skal bare dase den i december, for skal starte på su til Januar så skal jeg ikke mæde op ved kommunen i december så det er super skønt Så der skal bare rigtig julehygges osv, det bliver dejligt, er også noget andet når manhar fået et barn, tror vi skal have juletræ i år hvis Emil kan holde nallerne for sig selv

Og julebag uhh jeg glæder mig, skal også lave lidt til min bedstemor, men har det med at lave mere end man får spist hehe

Anmeld

8. november 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Jeg elsker jul og kunne godt pynte op nu hvis det var Jeg skal bare dase den i december, for skal starte på su til Januar så skal jeg ikke mæde op ved kommunen i december så det er super skønt Så der skal bare rigtig julehygges osv, det bliver dejligt, er også noget andet når manhar fået et barn, tror vi skal have juletræ i år hvis Emil kan holde nallerne for sig selv

Og julebag uhh jeg glæder mig, skal også lave lidt til min bedstemor, men har det med at lave mere end man får spist hehe

Ja det er helt sikkert noget andet når man har fået børn - Det gør ligesom at der er noget mere at hygge om og med

Orv ja vi skal også ha juletræ i år selvom jeg ved at Niklas Emil også vil være en lille pillefinger, men han skal jo lære det  Det gir bare så meget stemning med et flot pyntet juletræ i stuen!

Uha ja man får nemt bagt alt for meget, men så er det godt at der er nogen der vil hjælpe med at spise det

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Ja det er helt sikkert noget andet når man har fået børn - Det gør ligesom at der er noget mere at hygge om og med

Orv ja vi skal også ha juletræ i år selvom jeg ved at Niklas Emil også vil være en lille pillefinger, men han skal jo lære det  Det gir bare så meget stemning med et flot pyntet juletræ i stuen!

Uha ja man får nemt bagt alt for meget, men så er det godt at der er nogen der vil hjælpe med at spise det

Ja hehe, deler glædeligt ud til familien, syntes det faktisk det er mere hyggeligt at lave det end at spise det. Og så dele ud til familie osv og så bare selv have en lille klat herhjemme, for spiser ikke vildt af sådan noget, men høre bare med i hyggen

Hehe vi må få et juletræ der kun er pyntet i toppen af træet

Anmeld

8. november 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja hehe, deler glædeligt ud til familien, syntes det faktisk det er mere hyggeligt at lave det end at spise det. Og så dele ud til familie osv og så bare selv have en lille klat herhjemme, for spiser ikke vildt af sådan noget, men høre bare med i hyggen

Hehe vi må få et juletræ der kun er pyntet i toppen af træet

Ja det sjove er helt sikkert at bage kagerne - Det er duften og alt roddet der gir stemningen  Meeen jeg er nu også ret så godt til at spise dem hihi

Haha ja et træ der er pyntet i toppen kun - Dét må være løsningen hvis vi har nogle lidt for nysgerrige drenge

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja det sjove er helt sikkert at bage kagerne - Det er duften og alt roddet der gir stemningen  Meeen jeg er nu også ret så godt til at spise dem hihi

Haha ja et træ der er pyntet i toppen kun - Dét må være løsningen hvis vi har nogle lidt for nysgerrige drenge

Ja hehe godt ske de gæster man får på besøg i løbet af den tid træet står der vil kigge lidt

Anmeld

8. november 2009

Klitgaard

Jeg er kommet i julestemning , elsker december det er den hyggeligste måned på hele året. Jeg har også købt de første julegaver , lidt jule lys og pynt.

Vi skal holde jul hjemme i år , det har vi gjort de sidste 4 år pånær sidste år da havde min mor kræft og ville gerne have os hjem. Men i år holder vi det så hjemme igen og det er bare det bedste synes jeg.Mine svigerforældre kommer (har heldigvis skønne svigerforældre) Så vi bliver syv . Ida og Emilie glæder sig også allerede Oskar forstår det ikke endnu men har dog vist os i legetøjs bladet hvilke biler der bare er så seje . ordet sej bliver brugt en del i tiden .

Holder også meget af juleforberedelserne ja elsker jo nærmest alt ved julen .

Anmeld

8. november 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja hehe godt ske de gæster man får på besøg i løbet af den tid træet står der vil kigge lidt

Ja i hvert fald dem der ikke selv har børn vil kigge mest for tror vi andre kender problemet

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Ja i hvert fald dem der ikke selv har børn vil kigge mest for tror vi andre kender problemet

Hehe ja det er nok rigtigt nok

Anmeld

8. november 2009

Vinker

Klitgaard skriver:

Jeg er kommet i julestemning , elsker december det er den hyggeligste måned på hele året. Jeg har også købt de første julegaver , lidt jule lys og pynt.

Vi skal holde jul hjemme i år , det har vi gjort de sidste 4 år pånær sidste år da havde min mor kræft og ville gerne have os hjem. Men i år holder vi det så hjemme igen og det er bare det bedste synes jeg.Mine svigerforældre kommer (har heldigvis skønne svigerforældre) Så vi bliver syv . Ida og Emilie glæder sig også allerede Oskar forstår det ikke endnu men har dog vist os i legetøjs bladet hvilke biler der bare er så seje . ordet sej bliver brugt en del i tiden .

Holder også meget af juleforberedelserne ja elsker jo nærmest alt ved julen .

Dejligt at høre at der er flere der er i julestemning - Tænkte nok der var nogen der gemte sig derude hihi

Vi skal også holde jul hjemme i år. Sidste år var vi hos mine svigerforældre fordi min svigermor skulle arbejde om dagen den 24. (hun arbejder på plejehjem) I år blir vi kun os 3 herhjemme og så kommer min mor. Så det blir stille og roligt, men passer os også fint nok.

Er spændt på hvad Niklas Emil siger til det hele - Han er jo kun 15 mdr til den tid så det er begrænset hvad han forstår, men han forstår da at hygge sig og det er jo det hele julen så smukt går ud på, ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.