Hold da op en nar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

Milka

idiot!

ja, jeg går altså også rundt i al naivitet og tror at karl snart får en åbenbaring omkring sine døtre og at vi ender som en lille lykkelig famile.det må være mig der er noget i vejen med ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

oo

det er da overhovedet ikke rart, at han har fravalgt jer - men samtidig tænker jeg: han er manden, han har ikke mulighed for at komme ud af en graviditet på anden måde end ved at melde klart ud, at han ikke har lyst til at være far. hvis kvinden vælger at få barnet, så får han jo automatisk også et barn. Selvom det er svært, tror jeg det er meget bedre hvis du kan acceptere, at han bare ikke har lyst til at være far. Han har jo ikke haft mulighed for at vælge en abort, så hans eneste mulighed nu er, at sige nej tak.

et eller andet sted syntes jeg det er fair nok, for jeg syntes absolut heller ikke at manden skal have medbestemmelse over om man får en abort eller ej - men jeg kan sgu godt forstå hvis det gør ondt, og hvis du har lyst til at sparke ham rigtig hårdt over skindebenet (det findes der jo heldigvis et pussygang til )

Anmeld

8. november 2009

NaFe

Tjuhl skriver:

det er da overhovedet ikke rart, at han har fravalgt jer - men samtidig tænker jeg: han er manden, han har ikke mulighed for at komme ud af en graviditet på anden måde end ved at melde klart ud, at han ikke har lyst til at være far. hvis kvinden vælger at få barnet, så får han jo automatisk også et barn. Selvom det er svært, tror jeg det er meget bedre hvis du kan acceptere, at han bare ikke har lyst til at være far. Han har jo ikke haft mulighed for at vælge en abort, så hans eneste mulighed nu er, at sige nej tak.

et eller andet sted syntes jeg det er fair nok, for jeg syntes absolut heller ikke at manden skal have medbestemmelse over om man får en abort eller ej - men jeg kan sgu godt forstå hvis det gør ondt, og hvis du har lyst til at sparke ham rigtig hårdt over skindebenet (det findes der jo heldigvis et pussygang til )

Jeg helt enig med dig.. Jeg syntes da selv jeg var et røvhul bare a sige til ham, a jeg beholder altså det her barn, om du vil have det eller ej.. Og var 100 % indforstået med a han ikke ville være en del af det.. Tænkte heller ikke en eneste gang på ham under graviditeten, men nu når jeg ser feluca blive større og større, ja så tænker jeg da lidt mere på ham..det er jo lige meget vor meget jeg ville ønske det ik var det, hendes far.

Han betaler jo heller ikke penge til os, gider slet ikke have dem. Og har også kun skrevet til ham 1 gang efter feluca er kommet til...a han bare skulle vide han altid var velkommen i hendes liv..

Meeen stadig..han er da en idiot..  

Anmeld

8. november 2009

oo

Feluca09 skriver:

Jeg helt enig med dig.. Jeg syntes da selv jeg var et røvhul bare a sige til ham, a jeg beholder altså det her barn, om du vil have det eller ej.. Og var 100 % indforstået med a han ikke ville være en del af det.. Tænkte heller ikke en eneste gang på ham under graviditeten, men nu når jeg ser feluca blive større og større, ja så tænker jeg da lidt mere på ham..det er jo lige meget vor meget jeg ville ønske det ik var det, hendes far.

Han betaler jo heller ikke penge til os, gider slet ikke have dem. Og har også kun skrevet til ham 1 gang efter feluca er kommet til...a han bare skulle vide han altid var velkommen i hendes liv..

Meeen stadig..han er da en idiot..  

jeg syntes nu ikke du var et røvhul for at vælge dit barn til! det jeg mener er, som Milka også skriver i sit indlæg om K, at manden har ikke mulighed for at få en abort og derfor er valget reelt i kvindens hænder. det eneste han kan gøre er, at melde ud at han ikke vil være far og derfor ikke har tænkt sig at deltage.

at man KAN det, når man har set billeder osv., det forstår jeg slet ikke!!

jeg kan også godt forstå at du tænker mere og mere på ham nu hvor Felucca er i verden, jeg går ud fra at du tænker på, at det kunne være dejligt hvis hun havde en far der gad hende? Det er nogle følelser jeg netop er gået igennem med mine søskende da min farfar døde i sidste uge. en farfar vi ikke har haft kontakt med i mange år pga min fars manglende interesse i os. Vi sad allesammen med en tom følelse af hvad vi kunne have haft. Det vigtigste er (som jeg ser det), at man som barn ved, at det ikke er fordi man selv er uelskelig at ens far ikke deltager, men fordi han har fravalgt det og ja...er en nar i den forstand.

forstår du hvad jeg mener? jeg syntes jeg klatter rundt i det lige nu

Anmeld

9. november 2009

KWL

Det kan da godt være han er 34 år gammel men sikke et fjols. Tænk at han vil være det bekendt!!

Sender lige et par varme knus til dig og tøsen.

Anmeld

9. november 2009

Mutti2

Feluca09 skriver:

Ja jeg tænker på Felucas far...

Har jo hele tiden vist han ikke ville have noget a gøre med Feluca. Men alligevel har man jo stadig et lille bitte håb om af manden ombestemmer sig...Det er jo for fanden hans datter...

Når men besluttede mig for a skrive til han på face. Skrev bare a jeg godt viste han havde fravalgt Feluca i hans liv, men a han skulle vide a han altid er og vil være velkommen i hendes liv. Fik selvfølgelig intet svar tilbage... Men nu har manden fandme valgt a bloker mig fra face... Puha..fik bare lige en helt vild dårlig følelse i maven.. Snøft... Og bliver så vred, manden er fandme 34 år gammel, han burde fandme kunne tage noget ansvar...

når skulle bare lige ud med det..

knus

Uhhhh... Hvor jeg dog kan sætte mig i din situation!!

Først og fremmest... Hold op hvor Feluca dog super nuttet

Jeg har også hele tiden vidst at min datter's far ikke var interesseret i alle de fantastiske ting det medbragte at få et barn, og at han ikke ville tage nogen former for ansvar for min lille pige.

Men som du har jeg da hele tiden haft et stort håb i mit hjerte for at min datter kunne få sin far. Meeeeen som med dig var han også hurtig til at blokere mig på facebook, og sms'erne blev bare til hade-beskeder fra hans side. SÅ det gik ikke som håbet.

Men når det skal være på den måde kan man jo sige at vores børn er bedre tjent uden deres fædre.... Hellere at de bliver helt væk, end at de hopper ud og ind af børnenes liv.

Håber du kommer dig oven på chokket!! For det gør sgu ondt at opleve at ens små guldklumper bliver fravalgt!!

STORT kram til dig søde

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.