Feluca09 skriver:
Jeg helt enig med dig.. Jeg syntes da selv jeg var et røvhul bare a sige til ham, a jeg beholder altså det her barn, om du vil have det eller ej.. Og var 100 % indforstået med a han ikke ville være en del af det.. Tænkte heller ikke en eneste gang på ham under graviditeten, men nu når jeg ser feluca blive større og større, ja så tænker jeg da lidt mere på ham..det er jo lige meget vor meget jeg ville ønske det ik var det, hendes far.
Han betaler jo heller ikke penge til os, gider slet ikke have dem. Og har også kun skrevet til ham 1 gang efter feluca er kommet til...a han bare skulle vide han altid var velkommen i hendes liv..
Meeen stadig..han er da en idiot..
jeg syntes nu ikke du var et røvhul for at vælge dit barn til! det jeg mener er, som Milka også skriver i sit indlæg om K, at manden har ikke mulighed for at få en abort og derfor er valget reelt i kvindens hænder. det eneste han kan gøre er, at melde ud at han ikke vil være far og derfor ikke har tænkt sig at deltage.
at man KAN det, når man har set billeder osv., det forstår jeg slet ikke!!
jeg kan også godt forstå at du tænker mere og mere på ham nu hvor Felucca er i verden, jeg går ud fra at du tænker på, at det kunne være dejligt hvis hun havde en far der gad hende? Det er nogle følelser jeg netop er gået igennem med mine søskende da min farfar døde i sidste uge. en farfar vi ikke har haft kontakt med i mange år pga min fars manglende interesse i os. Vi sad allesammen med en tom følelse af hvad vi kunne have haft. Det vigtigste er (som jeg ser det), at man som barn ved, at det ikke er fordi man selv er uelskelig at ens far ikke deltager, men fordi han har fravalgt det og ja...er en nar i den forstand.
forstår du hvad jeg mener? jeg syntes jeg klatter rundt i det lige nu
Anmeld